![]() |
andere uitlaat 2 liter
Ik vroeg me af of er andere uitlaten zijn voor een twee liter.
Liefst met een iets grotere doorlaat. Zo ja, weet iemand een internet link of adres. grtzz MArtin |
![]() Dit is een spaghettispruitstuk met demper wat op je orginele kachelpotten past. www.ahnendorp.de kheb hem zelf ook :D ![]() |
strakke pijp.
Ook te gebruiken zonder demper? :biggrin: grtzz Martin |
Quote:
Alsof je dat zou willen? Wat me van afgelopen weekend op spa erg opviel; De Serieuze wagens hebben het minste herrie! 1200's zonder dempers...pure aandachttrekkerij mijn idee tenminste. |
Quote:
Dat geldt toch ook voor personen Splitje :wink: |
Ik vroeg het omdat het zonder demper er veel strakker uit ziet.
De bus maakt wat mij betreft al herrie zat met de originele uitlaat. grtzz Martin |
Quote:
De dubbelzinnigheid druipt er weer vanaf Kruk :D @Martin, Het heet niet voor niets een demper he! ;) |
Ja, maar het oog wil ook wat.
grtzz Martin |
die bas uitlaat zit ook onder mijn t2, wel heb ik de uitlaat aangepast met dubbelle inox eindstuk en het het geluid gedempt
erwin |
Wat een vette uitlaat is dat zeg... hebbe, hebbe, hebbe! verdomme mijn bus is nog lang niet klaar en ik kom er steeds weer coole onderdelen voor tegen...
Wow, € 590.... laat maar! :cool: |
Quote:
Quote:
Quote:
Als ik het goed begrijp (en lees) wil jij het liefst met alleen een spruitstuk gaan rijden. Misschien nog een stinger (yak), maar het liefst niks ... Toch meldt je in je tweede post dat "de bus al zat herrie maakt met de orginele uitlaat", dus ik begrijp het toch weer niet helemaal goed, want een open uitlaat (of stinger) produceerd nog veeeel meer t*ringherrie !! :mad: Als ik ergens wel een hekel aan heb dan is het aan al die kinders die op Spa zo nodig met een stinger moesten rijden. Hun eigen auto vinden ze dan zelf niet opvallend genoeg, dus een hoop herrie erbij doet wonderen.(denken ze) NOT !! (werkt in mijn ogen alleen maar averechts) Moet gelijk ook weer denken aan die 2 kleuters die op Spa met die groene pano rondreden. Schuifdeur open, helm op, "coole" blik in de ogen, en maar rijden met 1 voet op de rem/koppeling. optrekken/remmen .. optrekken/remmen .. optrekken/remmen .. optrekken/remmen .. optrekken/remmen .. optrekken/remmen .. optrekken/remmen .. optrekken/remmen .. optrekken/remmen .. optrekken/remmen .. (meesten weten nu waarschijnlijk wel over wie ik het heb) God, ik hoopte nog zo dat die koppelingskabel zou breken, of dat hij door z'n rem zou trappen, want helaas greep geen enkele marshall in :frown: |
Quote:
He, mij heb je niet horen zeggen dat het mij om de herrie gaat. Ik vind het zonder demper er mooier uitzien. Het spruitstuk is opzich al mooi om te zien. Bovendien is mijn bussie gewoon een plaatje :biggrin: en heb ik absoluut geen herrie nodig om op te vallen. Wat betreft een ander: Al rijden die in hun blote kont, moeten dat nog zelf weten of zie ik dat verkeerd. :wink: Ieder zo zijn eigen pleziertje. @Frieser We kunnen samen doen. Als jij hem betaald, zet ik hem onder mijn bus :biggrin: grtzz Martin |
All times are GMT +1. The time now is 15:03. |