![]() |
bekeuring
Hallo misschien verkeerd topic maar hier word veel gelezen dus vandaar.
Krijg vandaag een beukeuring binnen van 6 maart 2004. Die hoef je toch niette betalen als 3 maanden overtijd heb ik altijd vernomen?? gr ben |
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Justitie heeft het recht ten alle tijde je alsnog een boete op te leggen.
|
als ik t zo lees is ie een jaar en 3 maande overtijd...das nogal wat
|
nee hoor.. maakt nix uit
|
Maar over 1 jaar en 3 maand betalen is er natuurlijk niet bij.... :mad: ;)
|
lekker dan
staat geen snelheid op nix alleen weg gedrag hmmmmm |
Bezwaar aanteken, hier kun je wat voorbeelden vinden, alles maar aanvoeren wat eventueel in je voordeel kan werken, opsturen en hopen dat ze het niet binnen de wettelijk termijn van 3 (?) maanden beantwoorden. Dan vervalt je boete wel namelijk.
Succes. |
Quote:
Weggedrag? Dan moet je minstens staande gehouden zijn denk ik? Of er van op de hoogte zijn geweest? Wat een rare boete dan...? tip: Rijdt even naar het Politie-bureau... vraag daar eerst eens wat je er mee aan moet. |
Psies.
Als ze na meer dan een jaar "zomaar" met een wazige bekeuring aan komen kakken zou'k toch ff persoonlijk verhaal willen halen....... |
ze hebben mij een keer aangehouden dat ik mijn mistlampen aan heb gehad.
Knippers in bumper met standslicht. Nu was er in veenendaal straatrace en ik moest door veenendaal heen. Ja mijn auto geeft aardig wat db Werd toen aangehouden Bekeuring mistlampen verlichte knippers uitlaat zei hij laten keuren bij rdw bla bla Op gegeven moment kwamen die racers weer terug gummen springen ze in de auto weg. Dusik ook gegaan Krijg nu prent 225 euro dat was in die tijd maar exacte datum weet ik niet. |
mogen verlichte knippers niet?
|
was een echte auto hater
Overal in kijken met zaklamp banden e.d zoekers zijn het DUs zal hem wel moeten betalen denk ik eerst ff papiertje schrijven |
ik zou bezwaar aantekenen. na zo'n lange tijd weet je toch niet meer wat je wanneer gedaan hebt of wel soms????
|
Wet van Mulder? dan heb je mazzel, ff briefje sturen en extra biertje drinken dit weekend.
|
de 3 maanden regel is geldig in Duitsland, niet in NL
|
Nope, op de site van Openbaar Ministerie staat:
Bij verkeersovertredingen die onder de wet Mulder vallen (de lichtere overtredingen) behoort de CJIB-beschikking in principe binnen 4 maanden op de mat te liggen. Gaat het om een huurauto, dan moet de CJIB-envelop binnen 8 maanden ontvangen zijn. Er zijn situaties waarbij deze termijnen overschreden mogen worden, bijvoorbeeld bij tussentijdse verhuizingen of andere omstandigheden waardoor het langer duurt om de bestuurder/kentekenhouder te bereiken. Bij overschrijding van deze termijnen is een beroep bij de Officier van Justitie aan te raden. Bij verkeersovertredingen die onder het strafrecht vallen, geldt een formele verjaringstermijn van twee jaar. http://www.om.nl/vragen/faq.php?action=showfaq&id=31 |
Vandaag erachter gekomen dat het CJIB tegenwoordig een "mooi" paars randje op zijn briefpapier heeft. :frown:
Ja, ook weer eens een prent binnen. Maar overtreding is nog geen 2 weken geleden. |
Quote:
Brave jongen! ik kwam daar helaas al een aantal maanden geleden achter en ze hebben me er daarna nog aardig vaak aan helpen herinneren! |
Tja.. dat hebben ze dus al een tijdje :o
|
ja heb ik gezien jah ahhaha
Wij schelden op die ministers en zo maar als niemand in ned een boete veroorzaakt dan hebben ze toren hoge schulden. Maar ja dan maken ze de benzine wel 5 euro. We worden net als vroeger in de oorlog vergast maar dan zonder gas. Knijpen gewoon je strot dicht. Als ik dan maar te hard gereden heb dan is het goed . Eigen schuld. hmmmm en dat paars om briefpapier doen ze expres om zo dicht bij de kleur van je hoofd te komen. |
All times are GMT +1. The time now is 06:19. |