![]() |
Turbo fans BBS RS
Redelijk zeldzaam aan het worden volgens mij:
http://www.ebay.com/itm/BBS-TURBO-F...2686c74&vxp=mtr Best aan de prijs ook voor (oneerbiedig gesteld) een velgen accessoire |
Vraag-aanbod kwestie.
maar aangezien ze 138,-Dm waren doen ze het nu goed :) |
Quote:
Kom maar met een zelfde set over de brug voor minder. :rolleyes: ;) Inderdaad, zoals Peter als zei, een vraag en aanbod dingetje. |
|
Ik denk dat ik me maar eens ga verdiepen in de mogelijkheden van een 3d printer :D
|
dat is dan een beste 3d printer...diameter van een 16-18 inch
beter net zoals peet een met wat carbon bezig gaan. @deralte Ziet er goed uit matti!! |
Ook al eens aan gedacht maar ja.. :rolleyes:
Thanks Ries :cool: , nog een hoop afwerking en uitlijning en dan kunnen ze op de audi. |
Sjezus man! 4000€ voor een paar halve pizza-bakplaten! :D
|
Voor 2000 wil ik de mijne ook wel verkopen,ik vind overigens die van ebay wel meevallen qua prijs,deze zijn best zeldzaam voor rs velgen
|
Voor 2k mogen mijne inderdaad ook wel weg.
Maarja zeldzaam ofniet, prijzen worden een beetje idioot. Begon al met de 17" RS voor 3k. Hoe gek ben je? |
|
kijk dat scheelt nog al wat, die zien er wel gelikt uit! :thumbup:
|
Dan zijn het natuurlijk wel replica's.
|
Quote:
Replica's of niet, hier zitten nog wielen bij! :D Maar goed... eerlijk = eerlijk OE is gewoon duurder! |
Ga toch nog een nachtje slapen over die 3d printer, als er een markt is voor lenso's... :D
|
En ? Lekker geslapen ? :D
|
Quote:
:D |
Quote:
Nee, die dingen liggen beroerd :D |
:d
|
Quote:
Mooi hoor :thumbup: blijven ze "blank" koolstofvezel of komt er nog een honingraat profiel (sticker?) op? |
All times are GMT +1. The time now is 23:29. |