![]() |
Vraagje over kabelboom
Ik ga een pb motor in men mk1 hangen. Dat wordt dus nieuw zekeringkast naar oude zekeringkast, heb al vanalles gelezen ivm een kabelboom te gebruiken van een 2h. Is het dan plug & play of heb ik dan nog soldeerwerk?
|
Mk1 cabrio met injectie?
|
Hij komt uit een mk2 en ga hem inbouwen in een cabrio mk1. De cabrio is zelf geen inj.
|
Bj cabrio?
|
Bwj '84 :D
|
Jou cabrio heeft een CE1 zekeringkast.
De kabelboom van de PB is volgens mij CE2. Dat wordt solderen. http://a2resource.com/electrical/systems.html http://www.cabby-info.com/electrical.htm |
volges mij is pb nog net ce1..
mis heb je mazzel dat zo in de kast past . |
Pb is ce2 hoor, enfin deze toch. Ligt in golf van '91 :D
|
Quote:
Of Picabond, werk geniaal snel en is minder storingsgevoelig dan solderen. ![]() |
Goed idee, maar dan moet je ze wel op de juiste manier monteren! De draden moeten niet gestript worden, en de buitenste lipjes moeten de isolatie vastklemmen. Zoals het op de foto zit is het net zo breekbaar als een soldering.
|
All times are GMT +1. The time now is 00:26. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.