![]() |
Tankvulhals dichte golf 1
Hallo heeft iemand hier een repro tankvulhals
op de auto zitten die gewoon perfect past? heb namelijk een tankvulhals gekocht bij van wezel en die komt scheef uit de carrosserie mijn vraag is dus zijn er nog vulhalsen te krijgen die wel goed passen? |
Niet meer bij de dealer verkrijgbaar?
|
Ik heb er meerdere gepast gepast allemaal imi allemaal het zelfde probleem.
En ik heb met geluk een originele nieuw nieuw kunnen kopen wel schroefdop maar past toch echt het beste. |
op welke modellen zat er origineel een schroefdop en op welke zat een
banjo? |
Als ik het goed onthouden heb waren de GTI's met schroefdop don't ask why maar dit was eenmaal zo.
En die kon ik toen voor 70euries over nemen van Golf parts gelijk gedaan aan gezien de hela schroefdop ook nog nieuw lever baar was |
|
Ik heb uiteindelijk ook een nieuwe originele overgenomen van iemand hier op het forum. Paste idd perfect, in tegenstelling tot de imitatie. Was mij de moeite van het aanpassen niet waard voor het geld (ook iets van 75 euro geloof ik).
|
|
Is volgens mij gewoon repro dat zij aanbieden.
|
het lijkt wel op diegene die style ook heeft.. op de repro's zitten niet van die lipjes, waar ze voor zijn geen idee?
|
Daar klem je de overloop slang mee vast ;)
|
Ben wel ooit is zo een vulhals in roestvrij staal tegengekomen.
Daarmee ben je gerust voor het leven |
Eps hoogezand maakte die...
|
Zouden die nog te krijgen zijn? en wat is de pasvorm?
Zie er niets meer van op hun site staan. |
Moet je ff een belletje doen.
|
Eps maakt ze niet meer.
|
of heer originele tankvulhals nog te koop.
http://www.golf1onderdelen.com/prod...oor-schroefdop/ http://www.golf1onderdelen.com/prod...ine-vulopening/ |
Welke werd origineel bij gti gebruikt?
Bajonet of schroef? |
dat is bj afhankelijk.
|
Quote:
Dat denk ik ook want bij mijn (model 83) zit de tankontluchting en overloop achter een plasticscherm geschroefd in de wielkuip. Dus de vulpijp is dan zonder klemmen en zoals hierboven word afgebeeld. Het nadeel van de taiwan immi's zijn; - pasvorm hals klopt niet moet je gaan buigen - pasvorm montageplaat in wielkast moet je buigen - montageplaat zit een halve cm te laag (voor het mooie zou je deze moeten verplaatsen) - aansluiting 40 mm is te kort dus je moet een langere 40 mm slang hebben (dit is kort omdat het bij cabrio's kort is?) - je moet ze na behandelen (coaten of verven) maar dat zou ik ook net als Style gedaan heeft ook bij de orginele doen. Als je alle bovenstaande punten in beschouwing neemt kun je beter even doorsparen voor een orginele of concluderen dat een orginele goedkoper is: goedkoop is dan duurkoop. |
All times are GMT +1. The time now is 22:28. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.