![]() |
oke ik ben gewoon maar wat gaan draaien terwijl ik de hoeveelheid slagen onthield.
Met het versnelde stationair toerental gebeurt er wel wat. ik heb het toerental nu naar beneden en het hoeft ook niet zo precies. Hij gaat toch bij een garage afgesteld worden. Als ze er maar komt. Maar ik begrijp alleen niet wat het verschil is tussen versneld stationair toerental en gewoon stationair toerental. |
Quote:
En Olving schrijft dat, afhankelijk van motor en carburateur, het verhoogde stationair toerental 2000, 2600 of 3000 omw/min moet zijn. Dat vind ik nogal veel, en hij legt ook niet uit waarom dat zo moet zijn... |
:) ik had dat over de airco ook gevonden. Maar ja.. deze hebben geen airco of andere grootgebruikers die het toerental verlagen.
En dat van het hoge toerental in de vraagbaak begreep ik ook al niet. Ik had voor de golf 1 een olieslager. Die is zoveel duidelijker in uitleg, stappen en fotos. Zoals dit bijvoorbeeld uit de vraagbaak: let op dat de membraamstang in de stationair stand staat. Hoe weet ik dan wanneer hij daar staat????? en de meest zinloze opmerking ooit: stel het toerental af. Ja.. Hoe dan?!?!? :D hahaha Welke kant moet ik opdraaien en hoeveel slagen doet wat en wannneer is het goed. Het enige wat ik nu eigenlijk van de vraagbaak geleerd heb is waar ik aan moet draaien. :D nahjaaaa. ;) En zo prutsen we lekker verder. |
All times are GMT +1. The time now is 20:38. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.