![]() |
Bart, welkom!
|
die 360 is echt wel gaaf zeg.
welkom |
Dank je. Heeft ook een hoog pretgehalte!
|
supergaaf die volvo
|
Welkom net wagenpark hou je er op na. Mooi die 360
|
Welkom, gaaf die Volvo!
|
Dank allemaal...
Ben de afgelopen erg druk geweest om de Volvo piekfijn in orde te hebben. Ik was gevraagd om de auto beschikbaar te stellen voor de V(olvo)K(lassiekers)B(eurs) in het Autotron. Je wilt dan natuurlijk geen modderfiguur slaan..... ![]() Was erg leuk om te doen.Maar nu dat achter de rug is had ik afgelopen week tyd om me met de Goljes bezig te houden. De zwarte had een paar oeilelijke bumpertjes.Niet beschadigd of zo maar helemaal grijs geworden.Ook een behandeling met de heatgun mocht niet baten. Ik wilde eigenlijk wel weer een paar nette smalle bumpertjes op deze auto...gewoon omdat t een 1e type is en m wel goed staat. Nou had de grijze een mooie set smalle bumpers........dus die zijn verhuist naar de zwarte. Maar.....dan moet er dus een andere set bumpers voor de grijze komen.....gevonden.... 2 ex fire and ice G60 bumpers. Plaatjes bij de praatjes....... oud en nieuw....met sensors en camera.....en display in de spiegel.... ![]() Een hele verbetering...... ![]() G60 bumpers op de grijze,met heldere knippers met stadslicht.........overspuiten van die bumpers was echt een drama.......... ![]() ![]() Binnenkort nog een setje bijpassende mistlampjes dr in en dan moet het voorlopig maar ffff goed zijn. |
All times are GMT +1. The time now is 10:32. |