![]() |
1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT
sommige weten waarschijnlijk dat ik "slikkertje" in bezit heb nu,
is reeds gekeurd van vandaag, dus heb ik er toch een aantal km er nu mee op zitten en deze bolt echt goed, enkel zijn er een paar dingen die het minder doen, de temperatuur gaat niet omhoog in de het dashboard, en het metertje die bijgezet is schommelt enorm en gaat niet boven de 70 terwijl de chauffage het wel zeeeer prima doet, graag zou ik het origineel terug werkend krijgen, hoe kan ik kijken of die schroef aanslaat?? verder knipperen de pinkers snel zoals er een lamp stuk zou zijn, maar dat is het geval niet, moest er iemand me kunnen helpen met dit, alvast bedankt ;) |
Pinkers kan aan slechte aarde liggen, relais dat op zijn einde loopt of een gare alarmlichtschakelaar. Maar met de 20v issues ga ik je niet kunnen helpen vrees ik... :redface:
|
Dat snelle knipperen had ik laatst met de kever.
Zaten er de verkeerde wattage lampjes in. 8w ipv 20. Groet, Arno |
Waarschijnlijk Heb Je Niet De Juiste Temperatuur Sensor Er In Zitten Weerstand Van Tittentacho Moet Anders Zijn Als Van Bijv 83 Er Golf 1 Kijk Ff In Peter Zijn Topic. Zo lossen wij het ook altijd op.
|
Las het op Cleaned dat jij hem gekocht hebt...gefeliciteerd!
|
Quote:
Dat is dan dat 3 benig blokje aan de achterkant? of is dat de sensor aan de blok? kun je eens en link sturen van zijn topic? vind hem niet in zoeken, hier, At Chris, merci, heb dit altijd al een nette golf gevonden, zou je mss de vierkant grill nog liggen hebben?? de pinkers denk ik ook gewoon de pinkdoos eerst te bekijken en dan zien we wel, plannen zijn om schijven te monteren (enig idee of ik gewoon 16v gti schijven op mijn achteras kan zetten?) en een setje porsche stoelen laten overtrekken zodat ze in het interieur passen maar toch nog van de tijd zijn, kwesty van wat vaster te zitten, |
Helemaal gemist deze.. Veel plezier!
Uitlezen ging volgens mij niet meer, of je moet iemand vinden die die apratuur nog heeft staan:D |
Uitlezen kan je zelf mogelijk maken. Door de juiste draad van de ecu te nemen, volgens mij heb ik ergens een topic waarin ik het vermeld heb. let wel op dat per motorcode kan verschillen.
|
Dat kan hoor ff obd stekker er aan maken. Ik zal vanavond ff voor je in schema kijken, en je uitleggen hoe je hem aansluit.
|
|
de k-line op je ecu hangt af van je type ecu
|
Zit een me 7.5 ecu in. Bij elke me 7.5 7.1 7.1.1 zit k - line en plus en min positie s allemaal op zelfde plek.
|
Als volgt heb ik de ODB stekker t16 (16pins) aangesloten.
t16/1 zwart/blauw geschakelde plus t16/4 bruin massa t16/6 bruin massa t16/7 grijs/wit gaat naar ecu t80/19 t16/16 accu + Let op ik heb een AGU, Bosch 3.8 ECU. Bij me 7.5 7.1 enz moet je pin 43 op de ECU gebruiken. |
Bedankt jullie voor de info, hierin ben ik echt een leek maar ik heb boven de zekeringskast een stekker gevonden in het paars, komen wel maar 4 draadjes toe, morgen eens meten of ik er stroom en massa heb.
Ik heb een app blok liggen, deze draait en rijd ondertussen terug netjes, gewoon massa kabel van de bak naar chassis en dat was het, Deze week nog wat roend toeren want het zullen waarschijnlijk de laatste mooie dagen zijn ;) |
dit weekend een de teller eruit gehaalt en ik zie geen aangepaste kabelboom. ligt de aangepaste kabelboom bij een ombouw enkel tot de zekeringskast? en kan ik een externe themperatuursmeter aan de originele sensor bevestigen? want daar komen 4 draden toe aan de fische.
alvast bedankt. |
All times are GMT +1. The time now is 04:11. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.