![]() |
Onderdelen 16v
|
is die bak nog een beetje heel?? anders heb ik wel interesse
|
Ik heb erg veel interesse in de remklauwen achter !!
Zijn ze nog gangbaar ? 38 mm toch ? Waar op te halen ? |
Quote:
Bak is heel, onder lopende auto weggehaald. Uiteraard niet nieuw :rolleyes: |
Quote:
36 mm, en ik ben bang dat ze eerst een beetje gangbaar gemaakt moeten worden, iig eentje, want die is niet gereviseerd. Je krijgt er een nieuwe O-ring en stofhoes bij. |
Ik heb 38 mm nodig :(
balen. iig bedankt |
up!
|
Is die versnellingsbak al verkocht?
|
Quote:
Nee, interesse? |
Zitten bij die cilinderkop de originele nokkenassen nog bij? En dus ook de nokkenaskappen. En de ontsteking?
|
Quote:
ja, ja en nee :) Kom anders gerust eens op de koffie, je woont denk ik vlakbij? |
Quote:
Mooi mooi, shit :) Quote:
Ja, woon inderdaad dicht bij. Ken ik jou dan? Of heb ik iets gemist? Ben nogal vergeetachtig. :biggrin: ;) |
Ja, heb ik wel belang bij. Voor de 50 euro die je er voor vraagt wil ik hem wel hebben.
|
@Steven16v: Nee, maar ik ben wel benieuwd naar het verhaal van je project, heb er wel eens wat over gelezen op je site, maar nothing beats da real thing!
@Turbodad: Dat is prima, zie PM. |
Quote:
Als de golf klaar is wil ik best een keer op de koffie komen. En dan neem ik uiteraard de golf mee. :) |
Quote:
Dat is een prima plan :biggrin: [up] |
7up :)
|
In de aanbieding, alles in een koop voor €125!!
|
Als die bak nog goed is (geen syncromeshringen aan stront e.d.) heb ik wel interesse. Je hoeft 'm niet voor me apart te houden trouwens, maar mocht je weer een keer mijn kant op komen en hij is nog niet verkocht dan mag je 'm meenemen Derk! :)
|
Quote:
Eerlijk=eerlijk: Hij heeft meer slijtage dan jou 9A bak, vandaar dat deze dus te koop is. |
All times are GMT +1. The time now is 04:43. |