![]() |
Vraagje : PL naar KR ?
Nu wil ik van mijn pl een kr maken.
Ik heb al een kr nokkenas liggen en dikke inlaatbuizen. Nu de injectie nog ! Wat heb ik nodig voor een ombouw van een KE-jetronic naar een k-jetronic ? Moet ik de kabelboom aanpassen ? wat moet er allemaal aangepast worden ? Heeft iemand dit spul nog liggen voor me :D ? |
Ik heb nog wel wat dingen van een KR liggen voor je, anderen kunnen het bestellijstje dan voor je aanvullen.
Wat ik heb: Spinnekop van een KR Ontstekingscomputer van een KR Wat je verder nodig hebt: Warmdraairegeling (onder middenconsole) ...? |
Oke je hebt pb.
|
warmdraai regeling hoe ziet die eruit dan ongeveer :confused:
|
Quote:
Sorry, het is een stationair regel unit, mijn fout :o . Als ik er een zou hebben kon ik je precies vertellen hoe het eruit ziet, maar ik heb er dus geen. |
hmm mss en beetje een domme vraag maar als je wilt bijleren moet je met kleine dingen beginne ;)
wat is eigenlijk het verschil ?? |
ik heb ook nog alles over van de ombouw kr-> naar carb's. dus als je nog wat nodig hebt, let me know....
|
zie pb oergolf haarlem.
Ik kwam dit ook tegen : brandstofdruk pl:5.4 bar brandstofdruk kr:5.05 bar Regelt de computer dit ? |
Quote:
Nee, de drukaccumulator. Die 'stuurt' de benzine die niet nodig is via de retourleiding terug naar de tank. |
All times are GMT +1. The time now is 08:44. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.