![]() |
Wie gaat em redden
|
Poe, moet de liefde voor dit model wel heel diep zitten! Lijkt wel onder de pekel te zitten, zal wel stof zijn.
|
Wel veel delen zijn stuk of slecht zie ik. Weet niet of iemand m nog gaat/wil redden.....
|
Dit model Audi 100 is wel verschrikkelijk zeldzaam
|
Dacht ik ook, en 400€ is nu niet heeeeel veel geld. Voor 250€ heb je em denk ik :)
|
Quote:
En met goede rede, dit overtreft zelfs een jetta op de oude-lullen-schaal! Enfin, ik vind m wel tof :tongue: |
Absoluut minder oude-lullen-bak dan een Jetta of Golf... Deze is inderdaad wel heel slecht op het oog. Dan mag €400 niet veel zijn, maar de onderdelen voor dit type liggen niet dik bezaaid. Bovendien in het huidige Nederlandse klimaat niet echt ideaal met zijn 27 jaar, LPG-installatie en 3-gang automaatbak.
|
Die uitvoering, dit model, de kleur en het interieur...... :wuv: ik ben verliefd!.
Helaas is deze auto waarschijnlijk beyond repair, en word 'ie ook nooit meer waard wat een restauratie kost. Maar damn wat is 'ie gaaf. |
Quote:
27? Volgensmij zit je er 10 jaar naast |
Quote:
Inderdaad. Tegen de tijd dat je deze klaar hebt is ie belastingvrij of de grens is weer opgetrokken.... |
Quote:
haha +1 |
Wat een geniale bak zeg :thumbup: Restauratie wordt een pittige klus (understatement).
|
Quote:
:thumbup: |
Quote:
Oeps, ben ik alweer zó oud? :D Maar inderdaad, je hebt gelijk. Quote:
:thumbup: |
Quote:
Dat valt nog wel mee dacht ik. Volgens Wiki zijn er zo'n 50.000 van gebouwd. De 2 deurs daarentegen is wel 'zeldzaam'. |
Ik denk dat je Wiki beter kunt vragen hoeveel er nu nog over zijn :)
|
precies, de sedan is nog wel te vinden, deze zie je zelfs op de Type43 dag bijna niet meer.
|
De 2-deurs heb ik een paar jaar geleden nog wel gehad/gereden. Bij de Duitse liefhebbers zijn nog wel wat Avants te vinden, maar niet heel veel indd..
|
Volgens mp verkocht.
|
Toch benieuwd wat hier mee gebeurd
|
All times are GMT +1. The time now is 20:02. |