![]() |
Deel 2
![]() OEM stock hehe. ![]() Altijd leuk zo een tafel hehe. ![]() Nieuw ruitenwisserarmen. ![]() ![]() De dakrubbers bling bling. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dit dashboard komt erin het ander heeft wat mankementen. ![]() Altijd leuk dieje vw plastiek hehe. ![]() Dannyfische zenne voorraad merci makker :). ![]() ![]() ![]() Komt ook altijd van pas. Kenteken was: RH-ND-11 extra foto's of info altijd welkom :) Meer foto's van de stukken komen na het weekend. |
Ziet er allemaal nieuw uit...wordt vast wel wat zo...eentje om te volgen. Succes !
|
Heel erg lekker bezig man! Waar heb je al die nieuwe delen vandaan?
Ben erg benieuwd naar de vorderingen deze ga ik volgen :cool: |
Dat zijn mooiespullekes hehe
|
Mooi spul inderdaad.
Succes met het klaar maken van de auto! |
De meeste stukken zaten al bij de auto. En de rest ebay....
|
je kan eigenlijk mooi een golf 2 winkel starten :p hahah
|
Ziet er goed uit!!! Ga ik volgen. Verkoop je niet 1 van die nieuwe grilles ;)
|
Quote:
Nee het is hehe :thumbup: :D |
Quote:
Nee makker, maar kan je sinds kort terug bestellen bij vw classicparts 94 euro :) |
|
je bent goed bezig (Y)
|
mooi set remmen en toebehoren ? zo in kit gekocht ?
|
Ziet er netjes uit zeg al dat nieuwe spul :thumbup:
|
Opblinken :p
Heeft weer eventjes geduurd maar hier terug een updatetje.
Aangezien dat ik eerst zo snel mogelijk naar de keuring wil om nog O platen te kunnen krijgen heb ik besloten dat ik er nog een zomer mee ga rijden :). Na de zomer gaat hem dan uit elkaar om te restaureren. Dus deze week begonnen om de lak te proberen redden. Stappen: - Wassen - Clayen - Wassen - Polieren stap 1 3M - Polieren stap 2 3M - Sealant aangebracht - Carnauba wax aangebracht ![]() Beginnen clayen. ![]() [/url] Terug gereinigd. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ben er zeer tevreden van :mrgreen: Nu het dak nog :p en ander koffer en motorkap erop. dan bogen en lijsten erop en dan begin ik aan het interieur |
tering dat is echt heel goed opgeknapt. Respect voor het werk!
|
Super goed bezig!
En wat een super verzameling spullen blijft het! :cool: Wat ik me nog afvroeg zijn dat nu blaupunkt radio's? Of allemaal orginele |
Quote:
Het zijn originele van volkswagen :) |
Stukjes stukjes :p
|
All times are GMT +1. The time now is 01:58. |