![]() |
Dikke Golf 1 turbokubus. Hier zal je veel plezier van hebben.
|
|
Ziet er gaaf uit, zeker zo'n reserve wiel (heb m zelf ook ;) ) :thumbup:
|
Quote:
|
Quote:
Niet zo moeilijk |
Hele dikke MKI!
|
Thanks, ben er ook erg blij mee. Credits zijn vooral voor Pim hè!!
Volgende to-do dingetje: ander interieur erin, OEM+ look... |
Nice, mooie auto blijft het. Speedlines staan ook best goed :thumbup:
Interieur zou ik, zeker icm originele stoelen, verder ook oem maken (dus carbon eruit). |
Carbon blijft erin, ori stoelen gaan eruit. Komt iets moois voor terug!
|
Hy is goed by jou terecht gekomen gelukkig! Komt wel goed met m. Ik heb er veel plezier van gehad en dat ga jy ook hebben. Blyft toch n ruig apperaat he
|
Veel plezier ermee !!!
Mooie auto en leuke motor erin |
Mooi apparaat, plannen klinken goed!
|
mooie wagen, echt altijd al een gaaf ding gevonden
|
Super auto! Is op n mooi plekje terecht gekomen :thumbup:
Benieuwd wat je voor moois er van gaat maken |
een snel gebakje met zo'n blok erin :D
heb m vaker voorbij zien komen en blijft een gaaf apparaat. |
Heb nog n hele lijst met to-do dingetjes, dus ik zal regelmatig hier updates posten. Zal niet met grote stappen gaan vanwege drukke baan en gezin, maar t is ook hobby hè. Toen ik m net had, wilde ik van alles en veel te snel en werd ik er al dol van... Schijnt een soort van vloek te zijn die aan de KP... kleeft, toch Pim? ;) Dus lekker easy going, af en toe s een dingetje wijzigen en hoop er vooral mee te kunnen rijden komende zomer.
Om dat wat te veraangenamen zullen deze pedaaltjes erin komen. Gaspedaal zit /zat er al in dus rem en koppeling leken me een mooie toevoeging ![]() |
En dan t stoelenproject. Eigenlijk aangestoken door Yuli en Hight na het zien van resultaten van een enkele wasbeurt van de bekleding en opfrissen frames e.d. De Recaro SPG's heb ik niet van Pim overgenomen. Mij te hardcore en met mijn 1.90 mtr zat t nou ook niet echt lekker.... Eerst gekeken naar Recaro Speed stoelen, maar die bleken op de schouders dusdanig breed dat ze elkaar (bijna?) zouden raken in de auto. Dat is natuurlijk niks, dus plannen bijgesteld. Rondgekeken naar Golf 3 Recaro om die aan te passen, Cabrio Sportline, of Golf 2 Recaro en tot ik uiteindelijk dit setje op MP tegenkwam, vooral de mesh hoofdsteunen vind ik cool, zijn lekker periodecorrect imo:
![]() Stond alleen in Zuid Limburg, in de buurt van Margraten. Of all places, dat werd weer een rit van +/- 600 km... Maar ze zagen er erg goed uit en dat werd ook met zekerheid bevestigd door de verkopende partij. Dus in januari in de sneeuw maar de roadtrip down south gemaakt. Stoelen bleken idd te zijn zoals voorgesteld, dus gauw de afgesproken prijs afgetikt en huiswaarts gegaan. Bekleding is vooral smerig en eigenlijk nergens kapot, op een klein instap slijtageplekje na. Alle schuimdelen zijn geheel intact en nog mooi stevig. Dat vond ik het belangrijkste. Plannen zijn om ze te gaan bekleden met ori rood zwarte GTI stof. De orig GTI achterbank heb ik erbij gekregen van Pim en het is mijn bedoeling om die op termijn te gaan monteren zodat ik mijn gezin ook s kan trakteren op een kubus ride. |
|
Dat gaat helemaal goed komen en super vet worden. Ik zie het al helemaal compleet voor me.
|
All times are GMT +1. The time now is 12:54. |