![]() |
Queen Bien .. 22 .. gefeli meid FOTO FUCK DINSDAG !!
Ja ik ben wat te vroeg en ik zal je uitleggen waarom .
Ik had stiekem achter je wantrouwige rug de mensen benaderd die annut FotoFucken waren hier op het forum . We gaan Queen Bien een keer fuckuh .. maar dan op de foto met als thema : ze bent jarig . Tot nu toe zijn deze inzendingen binnengekomen : dat de rest nog niet gereageerd hebben kan ook aan mijn persoontje liggen IIG denk ik niet aan het jouwe :p Nog vele jaren !! De namen zijn van de makers ... |
Opa gaat naar bed :D
|
En die van mijzelf
|
Bien, van harte meissie !!
Hele fijne dag toegewenst !! en niet te veel van de slagroom snoepen hè ;) ![]() |
Hahahaha, te erg!!! Maare Bien, alvast gefeliciteerd!
|
welkom bij de mensen die ook 22 zijn :D
GEFELICITEERD!!!!! |
hey sabien , kan niet met foto's klooien ben al lang blij dat ik een bericht kan typen dus bij deze
gefeliciteerd..!!!! |
whahahaha dank je gert! Ze zijn echt leuk! Voel me gelijk jarig!! Die van vwzone roeleert!!!! HEEL LEUK!!!!! Die van jappie en matheo is ook errug lachen!!! Bedankt allemaal voor de leuke inzending!!
Gert, jij speciaal bedankt!! Heel leuk dit!! :D :D |
He Sabine,
helaas geen tijd gehad om je te sjoppen, maar toch heel erg gefeliciteerd!!!!! ![]() Ga je met de ACN tracteren??? Ik ben gek op appeltaart!!;) |
Feli !
|
Hahahahaha Gefeli....
|
hehehehehhe gefeli bien
|
Gefeliciteerd!
|
Gefeliciteerd! Nog vele luchtgekoelde jaren
|
van harte sabien...
|
Had geen tijd om te shoppen. Maar van harte gefeliciteerd! En de rest van de jarigen ook!
|
Van harte en nog vele luchtgekoelde jaren :wink:
|
Sabine, van Harte gefeliciteerd !!
Ben blij dat je zelf je cadootje hebt uitgezocht en hebt opgehaald, want ruilen is niet meer mogelijk ;) |
Hey Sabine, GEFELICITEERD hoor!!!
Dat wordt idd tracteren op de ACN ;) Een hele gezellige dag iig!! |
hanky panky.. shang hai, hanky panky sjang hai........
hanky panky.. hanky panky.. hanky panky.. shang haaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiii gefeliciteerd met je 22ste verjaring! maak er een mooie dag van, de weer goden zijn al met je.... Groeten Tom.. |
All times are GMT +1. The time now is 00:26. |