![]() |
Alles van een groen interieur
Hoi, ik ben op zoek naar onderdelen van
een groen interieur, of een compleet groen interieur. Als deze: ![]() Het gaat me met name om een pookhoes en een pookknop. Ook alle dopjes en raamslingertjes e.d. zijn van harte welkom. Als je nog stoelen met deze stof kwijt wil, ook aanbieden. bvd. |
Hey Spons, geloof het of niet maar zag er laatst eentje rijden in de buurt van Eindhoven! (Niet dat je daar veel aan hebt, maar ze zijn er dus nog wel!)
|
is nog een forummer met zown kermit jetta geloof ik
|
jep froggy heeft zo 1 maar ik denk niet dat hij zijn onderdelen gaat afstaan aan spons :)
|
Quote:
Volgens mij zag ik Froggy's GLI ook als verkocht op marktplaats staan, kan dat? (of was die GLI van een andere forummert?) |
ik heb dezelfde stoelen in de derby volgens mij...
ook kermitgroen |
Quote:
nope dat zal niet kunnen ;) hij heeft op de belgische ebay gestaan maar das dan ook alles ;) maar als er iemand van belgie nog zo´n stukken heeft liggen mag je mij alt pm´n natuurlijk ;) @sponze: sorry dat ik je topic even vervuil maar kan toch proberen om zo aan stukken te raken :D :p |
*off topic
Wat een aparte plaats voor de asbak. Is zeker omdat de auto geen middenconsole heeft? Vind het mooi uitzien :) |
All times are GMT +1. The time now is 06:50. |