![]() |
Laatste Aircooled Cruise Night !
helaas helaas
dinsdag 4 Oktober de laatste ACN........VOOR DIT JAAR ! We hebben weer druk geflyerd op het Zomerfestijn, en heb al veel meldingen van mensen die komen, dus deze laatste zal ook zeker een drukke worden :D Ook de diverse oude EN nieuwe sponsors zullen proberen aanwezig te zijn met wat leuke "rides", dus dat belooft wat ! Komt allen, de parkeer plaats moet voller dan vol !! Tot volgende week dinsdag ! |
Ik kom denk ik ook wel even spieken... Misschien met de notch, anders rij ik met bob mee in zijn kever....
|
dnk dat ik ook even kom kijken....
met een poep bruine kever ipv witte kever!!! was dat wit zo zat...... :biggrin: :biggrin: :biggrin: |
...en de banner!
![]() |
Ben erbij en kom ook eten :D
|
Quote:
Cool !! Neem je nog meer mensen (met luchtkoelers ;)) mee ?? Misschien kunnen die gasten van K&K wel gelijk achter je aan aanrijden,die wilden als toekomstig sponsor ook wel eens komen kijken ! zal ze zowiezo zelf nog wel mailen over hoe en wat... |
Neem sowieso nog iemand anders met een kever mee.... Zal wel even kijken of ik meer mensen kan verzamelen...
|
Jammer dat het zo ver weg is, anders was ik ook graag even langsgekomen.
Maar om nou nog van uit Amsterdam na werktijd die kant op te cruisen... :frown: |
Quote:
Geen probleem toch ? Er komen er meer uit amsterdam, purmerend, wageningen enz enz enz Het is zeker de moeite waard !! |
Ik kom ook cker, mischien wel ff achter Bien & Co aan, mits niet te vroeg...
|
euh wat voor weer heb je deze ACN besteld ? :biggrin:
|
Quote:
Nog niks besteld, maar dit zijn de verwachtingen : maandag 03 oktober tot en met donderdag 06 oktober 2005: Kans op wisselvallig weer met middagtemperaturen rond de normale waarden voor de tijd van het jaar (Tmax= 18 en Tmin= 8C). Oftewel, het kan vriezen, dooien, regenen, sneeuwen, de zon kan schijnen, hagelen.......... en dat bij een temperatuur tussen de 8 en 18 graden Ik had weerman moeten worden, zo'n voorspelling durf ik ook nog wel te doen :D :D |
Bijdehandje! :D
Maar Djoek.... we zullen voor je duimen dat je droog over komt ;) Maar neem voor de zekerheid je lieslaarzen maar mee :D |
ik ben er ook weer bij hoor
tijdje niet in de lucht geweest net terug uit Kreta mijn kleurtje zal er helaas wel af zijn volgende week |
ik kom ook wel ff kijken samen met toob
|
Quote:
Ik hoorde het ja ! Liep met Va-nes op de markt vrijdag en toen kwamen we Jordy al tegen met een bruin koppie :) Zie je dinsdag gozer, eet je weer een x een happie mee ?? |
Quote:
oh ja das een goed plan jor eet ook wel mee denk ik gezellig :D |
Quote:
kee dan ! gooi het gelijk ff in de poll, dan weten we een beetje voor heoveel man we moeten reserveren :D:D |
Quote:
:biggrin: Datsgeburt :biggrin: |
Quote:
okay dan.... :mad: :confused: :confused: |
All times are GMT +1. The time now is 16:36. |