![]() |
Misschien is de rubber dat tussen beide zit defect en loopt er zo wat koelvloeistof weg, ik heb dit voor gehad bij de mijne. Was een rubbere dichting
|
Die bruine zender is voor de koudstart. daar zit een koperen ring tussen
De andere is voor je temp meter. daar zit ook een koperen ring tussen |
Maar het zit aan de onderkant
Heb een idee dat het een inbus is Heb even een foto gemaakt ervan zo goed als ik kon |
Check alle dichtingen op dat verloopstuk. Haal het er eens af en steek er nieuwe pakkingen en slangklemmen op. Als je het stuk eraf hebt inspecteer het ook grondig op barsten en scheurtjes. Als je alles terug monteert steek je ook best nieuwe koperen ringen rond de sensors, die koperen dichtringen zijn bedoeld voor enkel gebruik dus die kan je niet hergebruiken.
Oppervlakken waar een pakking tussen komt ook goed schoonmaken. |
|
Die inbus plug eruit draaien, nieuwe koperen ring tussen steken en de plug weer erin draaien.
|
Is een afsluitstop
Nieuw ringetje er tussen of mis iets aandraaien |
Kan ik deze eruit draaien zonder dat er kvs uit komt stromen ?
Waar is die inbusbout voor evt ? |
Die zit daar waarschijnlijk omdat dit stuk ook op andere motoren wordt gebruikt waar er daar dan een extra sensor zit ofzo. Op deze manier besparen ze ontwikkelingskosten.
Die stop zit vrij hoog in het systeem dus veel KVS zal er niet uit komen, maar hoogstwaarschijnlijk zal er wel een beetje uit komen. |
Dop op je koelwater vaatje vast laten zitten
Dan stroomt er weinig kvs uit |
All times are GMT +1. The time now is 03:41. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.