![]() |
wie kent deze vw's?
![]() wie kent deze vwtjes,en kan er meer oververtellen? dit ivm de hall of fame van de nederlandse vw scene ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
deze is van"carbreaker de autosloper" van hier.. |
![]() ik weet dat dit een vr6 is.... heb met die jongen staan praten op automaxx de laatste keer.... die andere was daar ook en zijn wel degelijk twee heel verschillende auto's... |
Quote:
zijn idd 2 verschillende wagens.. heb ze bedie al in het echt gezien |
Quote:
op de kleur is ook de tankdop en de luchthapper verdwenen |
Quote:
klopt deze is van Jarno Bastiaan hier een topic over zijn projecten |
nog iemand iedeen over de andere wagens?
of hoe ik de eigenaren kan bereiken? |
![]() heb met hem staan praten op een meeting in belgie volgens mij... ken hem verder niet |
Quote:
promo auto van final gear... uit joure of omgeving dus.. |
![]() deze is van sinasappel van het corrado forum... is een 20vt |
Quote:
die is van rodney..idd van final gear joure.. info..http://www.north-tuning-projects.nl/pgrodney.htm |
Maaaaaareh, de "Hall of Fame"? Ik mis ff wat dat inhoud.... Wat is de bedoeling van de foto's en dit topicje?
|
das een lijst waar jij niet in staat thom.... :fingered: :green: :kenny: ;)
|
Quote:
He, de oude wielen van een maatje van me :) |
Quote:
Jij wel dan? ;) Die paarse rieger VR6, is datg niet die bij onze midwinter meet zich niet kon gedragen? |
ikzelf niet.. maar wel een auto waar ik de nodige uurtjes in heb gestoken..de oettinger..;)
|
Quote:
kan nu niet zeggen dat deze in de hall-of-fame thuishoort als het aan mij ligt..... maarja ligt niet aan mij :D hier nog zo'n mooi project van ze..... ![]() no comment |
mwah die kom ik dagelijks tegen is wel netjes hoor.... is zo eentje die je in het echt moet zien.. is niet mijn smaak, maar wel heel netjes..
|
Quote:
is cker netjes gemaakt, maar ook zeker niet mijn smaak |
Quote:
http://xsbb.nl/phpbb/viewforum.php?id=VWTEAMPG&f=20 aub :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 09:22. |