![]() |
1986 Jetta GT
1986-er Jetta GT (160.900 km)
dus origineel: 1.8 8v 112pk, schijfremmen achter, MFA (boordcomp.), GTI stabilisatorstangen, zacht dash, beklede achterbak, GLI spoiler, etc. (GTI uitgevoerd dus) Extra's: Supersprint 4-2-1 spaghettispruitstuk Sebring einddemper Apex 60/60 verlagingsset Bonrath veerschotels voor (-10mm) Corrado interieur Enkele wisser Witte VWMS tellerplaten etc Velgen worden er niet bij verkocht.. Altijd zeer goed onderhouden! Lichte voorschade: Binnenschermen zijn nog te redden, kwestie van nieuwe zijschermen, motorkap, slotplaat en radiator. Chassisbalken zijn nog absoluut recht. (slotplaat met Jetta lampen krijg je erbij) De Jetta moet tot mijn spijt vóór maandag weg omdat ik er geen ruimte voor heb, anders had ik hem zelf wel opgeknapt. Hij mag weg voor 600 euro Mail me op marc@vwscene.nl Foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() :( :( :( :( |
ERRUG zonde marc...
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL errug zonde :(:(:( |
i know.... :(
|
sjit man...wat is er gebeurd?
|
Zonde Marc ...
|
Kettingbotsing...
Korte invoegstrook en spits, dus zat redelijk dicht op een tpg busje. Zag niet wat ervoor gebeurde, en toen 3 auto's voor me op elkaar knalden, kon ik ook niet meer op tijd reageren. |
Errug jammer hoor! Waarom knap je 'm zelf niet op, als ik vragen mag? Als ik het zo lees is de schade vrij snel te herstellen.
|
Quote:
Quote:
Dus als iemand interesse heeft, reageer snel! |
Je kunt/wilt/gaat het niet op straat opknappen, gewoon voor de deur?
|
Door de schade en schorsing kan hij niet voor de deur staan, en de ruimte waar hij stond, moet hij voor maandag weg zijn...
|
Das erg snel, maandag al :(
|
All times are GMT +1. The time now is 23:51. |