![]() |
golf 1 onderdelen complete blok enz
Wegens ombouwen/strippen van mijn 81er golf,
Te koop aangeboden: 1300cc motorblok met carb blok is compleet met (4) bak en is er lopende uitgekomen 156000km ong. €100 1300cc radiateur evt met fan niet lek ofzo gewoon nog goed €15 voor en achterbumper plastic niet de mooiste achterbumper met trekhaak los achter €45,- voor €15,' Setprijs €50 Met steunen enz Volledig nieuwe uitlaat vanaf spruitstuk tot achterdemper dus kat enz ertussen €80,- Orginele vw grille met vw logo erin €10 Orginele vw koplampen niet kapot geen vocht erin €20 Goed bod is ook welkom verzenden kan ook evt foto's op aanvraag! ben evt ooknog opzoek naar leuke set webers/1800gti16v blokje en mocht je ergens interesse in hebben en je hebt wat leuks te ruil hoor ik het graag! oja velgen heb ik al hehe :rolleyes: |
webers
hallo,
ik las je advertentie en je zocht nog webers. Als je even zoekt op het forum, heb ik webers te koop, het zijn wel 40mm webers, ik weet niet wat je wil maar kijk maar effe. gr thomas |
is deze grill voor 2 lampen of een?
Zit er een chromen rand omheen? |
UP! grill is voor 1 lamp dus geen stralers erbij foto staat onder het forum gedeelte ideen-opmerkingen en daar heb ik gepost aangezien ik me wou voorstellen daar staan foto's van mn golfje met foto's van de grill enz ;)
groetjes arjan |
All times are GMT +1. The time now is 10:25. |