![]() |
René's verkoop topic,
Ik heb nog een aantal spullen liggen die weg mogen!
Alles is af te halen in Halsteren bij Bergen op Zoom (Noord-Brabant) Opsturen kan ook evt. kosten zijn voor koper uiteraard. 1: Onderspoiler voor een golf 1, deze komt aan de voorkant onder de bumper. Prijs: €25,50 incl. verzend kosten ![]() ![]() 2: Booskijker voor golf 1 Prijs: €20,50 incl. verzend kosten (gereserveerd) ![]() 3: Vette oldschool Vw Lunchbox heb nog 1tje!. €15,- . Of €20,50 incl. verzend kosten ![]() 4: Golf 1 Grille, incl. verstralers excl. koplampen vwlogo niet helemaal mooi meer Prijs: €25,50 incl. verzend kosten ![]() 5: 4 Gepolijste 15" Calibra wielen, (eens wat anders dan Fire&Ice Wielen ;) ) 4 z.g.a.n. 195/45/15 Banden Prijs: €300,- of goed bod ![]() 6: Volkswagen Golf Rugzak Prijs: €25,50 incl. verzend kosten (ik heb er 3 liggen op = op) ![]() Heb je iets leuks gezien, stel gerust een vraag! een bod graag via PM. ik verzend alleen binnen nederland! |
Zijn die lunchboxxen stevig? Niet van dun blik ofzo...? Wil er wel een overnemen namelijk :)
|
Kun je mij misschien vertellen wat de afmetingen van de "lunchbox" zijn?
|
Ik heb er ff wat boterhammen in gedaan om te passen :D
Er gaan zo'n 8 a 10 boterhammen in. Afmetingen: 21cm x 11 cm x 16,5 cm Als de box gesloten is, is het een stevige box, alleen als de deksel open staat is ie wat "wiebelig". |
boterhammendoos
Quote:
Hallo,, ik wil wel zo een doos wanneer mag ik ze komen halen?? |
sorry ik heb er nog maar 2 en die zijn op het moment gereserveerd. ik kom er z.s.m. op terug of ze evt. weer te koop zijn.
|
prijs verlaging voor de velgen. voor 300 euro zijn ze voor jou!
|
Up!!!
|
skup!!
|
nog maar 2 lunchboxen op = op!
|
nog maar 1 lunchbox!
|
nog maar eens omhoog
|
zie pb ivm lunchbox ;-)