![]() |
een diesel hoort te roken
|
gaat wel af! :eek:
|
die zwarte gaat er precies goed van onder maar de rook is wel overdreven, mss eens een goede afstelling nemen :)
|
Dat is nog eens 190 D power :D . Leuk bij het stoplicht met zo'n 190D plaatje achterop :tongue:
|
dit is best wel heftig voor een diesel...
|
nog nooit achter mij gerden robbie ?? :D:D
|
roetfilter binnen 3 dagen vol...
|
Dit zijn beide 300TD 24v's met een flinke turbo:
![]() vermogen voor de zwarte is iig 765NM @ 3900rpm en 426pk @ 4300rpm en de rode doet het niet voor veel minder :eek: :D |
leuke waarden Gilex :cool:
`k moest eerder (vroeger:tongue: ) niets van diesels hebben.... maar ik begin ze steeds leuker te vinden!! |
Quote:
Ach voor kmvreters is het best leuk spul hoor :D heb er zelf ook eentje ;) |
Hahaha! En nu de apk met roetmeting! :D
|
Quote:
ff terugdraaiien toch?:) |
Quote:
Is een mogelijkheid... :rolleyes: Toch zie ik het niet zo 1-2-3 zitten :D |
de tering...en maar zeuren over het broeikaseffect :D:D
wel mega dik !! |
Zeg nou zelf dit is toch veel gaver als n benzine motor :)
Btw die Golf 1 van Stijn rookt harder :) |
Ach ook in NL hebben we leuke diesels, en eentje ken ik er vrij goed.
Kwa roken komt die er dichtbij. het is een caddy 1 blauw van kleur en bij enkelen hier wel bekend (caddy van Jos) daar ligt in: basisblok 1.9TDI ( uit een Audi A3 motorcode AGR 90Pk origineel ) de pomp is omgebouwd naar een mechanische. andere(lees grotere) plunjer in de pomp. en nog een paar aanpassingen, aangepaste verstuivers met flinke nozzles(race 520). Een aangepaste Turbo en nog wat kleinere aanpassingen. Jos is alleen nog niet helemaal tevreden: Quote:
De caddy op de rollerbank: begin meeting: ![]() tijdens meeting: ![]() resultaat, 213.9 @ 3711rpm pk en 428NM @ 3365rpm: ![]() |
whahahhahahhahahahhaha... daarom ga ik ook diesel tunen...
|
Dat is een bekende caddy ja...hij doet ook egrppijpjes en diesels afstellen..alleen hij woont in een pokkegat :p
|
Quote:
Gat ? een keer gas geven en heel het dorp is in een mistwolk gehuld (roet) :D Ik vind vooral de weg van randje dorp naar Jos toe een crime, stuiter met de classic alle kanten op, op die klinkerweg. Naja komt dat Jos daar de klinkers uit de weg trekt met de caddy :tongue: Maar verder voor de dieselaars een man met gouden handjes :hug: meer info: kun je hier vinden :D |
weer ff smullen van de diesels
|
All times are GMT +1. The time now is 13:41. |