![]() |
te koop zender turbo 1 + conti 165-45-15
Te koop zender turbo 1 + conti 165-45-15
7j x 15 Zender Turbo 1 opnieuw gespoten en gepolijst Voorzien van nieuwe conti 165-45-15 welke ongeveer 1000 km hebben gelopen. Set is alleen kompleet te koop,ik verkoop de banden dus niet los ! Vraagprijs 1000 euro Graag alleen serieuze reacties van potentiele kopers. Mag on topic via pm of e-mail Marco Zie foto: ![]() |
wat is je email trouwens ?
|
Quote:
Mijn e-mailadres is : marco.vanerven@home.nl ps Jasper je hebt pm Marco |
getuppaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
Quote:
Nog maar eens onder de aandacht brengen ! |
Quote:
omhoog |
ik ben bezig met eenzelfde setje, als ik geweten had dat jij ze ging verkope was ik er nooit aan dt setje begonne wat een werk zeg, pfff maar zit nou al teveel werk en geld in om ze weg te doen en deze te kopen helaas
maar goed, zal verder niet off topic blijven... |
Quote:
Thx voor de reactie en suc met polijsten Ze zijn nog steeds te koop ! 1000 euro of een goed bod wat hier dicht bij in de buurt komt bieden enkel via pm of e-mail marco |
Quote:
Nog steeds te koop vraagprijs 1000 euro of een goed bod ! Ik heb een eventuele koper voor de banden. Wielen zonder banden te koop voor vraagprijs 650 euro of een goed bod. Marco |
Quote:
up |
Quote:
up |
Quote:
up |
Quote:
up |
up !
|
Quote:
Thx sander ! Ik was er zelf al een paar dagen niet meer aan toe gekomen. Maar up id. Immer zu verkaufen !!!!!!!!!!!!! Marco ps heb je pm gestuurd. |
Quote:
Nog steeds te koop ! Aangezien de vele pm over de banden,deze worden niet los verkocht zolang de wielen er nog zijn. Dus doe een goed bod op de komplete set en wie weet kun je jezelf een mooi kerstkado gegeven! Marco |
Quote:
Kom op met die kerstbonus,winstuitkering etc en sla je slag ! Een god bod in de richting van de vraagprijs is ook welkom ! Marco |
Quote:
up |
Waarom doe je ze weg! Dit staat MEESTERLIJK onder die Jetta.
Of is er iets met die Jetta gebeurt waar ik niet van op de hoogte ben??? |
Quote:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=16245 |
All times are GMT +1. The time now is 14:05. |