![]() |
Verlage
Ik wil graag mijn golf 3 verlage, maar ik weet niet goed wat t verschil is tusse al die merke. Bv t verschil tusse weitec en kw. enz
En hoe ver ik m moet verlage. Heeft er iemand tips?????? |
heeeeee wil je verlaguhhhhh? :D
voor wat voor auto hebben we het ? |
Ik heb een golf 3
|
oh t'is een golf 3...
hoeveel heb je te spenderen...[ schijnbaar niet veel want voor de spellcheck was geen geld] |
Spellcheck????
waar heb jij t nu weer over????? |
kijk eens terug naar je 1ste bericht en tel de schrijffouten eens....
maar goed, hoeveel wil je spenderen? kunnen wij kijken wat bij je past en wat voor verlaging[ alleen veren, of veren en dempers of een schroefset] |
Ik schrijf altijd zonder N.
maar daar gaat t niet om Ik wil geen veren!!!! Ik wil of een vaste of een schroefset Maar weet jij t verschil tusse al die gekke merken |
nou voor 2300 euri's heb je airride, ben je meteen van alle gezeik af hahaha, maarja een hoop geld..
|
Mensen help die jongen nou eens!
Ten eerste wat voor velgen heb je? bijv. als je 17inch hebt kun je geen 8cm verlagen, tenminste kan wel maar dan rijdt t niet echt fijn. en hoever WIL je verlagen dan? wat wil je uitgeven? |
NL Power: 60/40mm, € 249,-- FW sportfahrwerke.
zoiets? |
ee, t is L Power.
Ik schrijf altijd zoder & wat dat bevorderd de leesbaarheid va mij postig erg, e da krijg ik veel beter reacties. Meneer wil gee vere. Da zal je voor air-ride moete gaa. 'Vaste verlagig' of 'gewide fahrwerk' zij altijd og met vere. Of gewoo stale buize eri lasse! |
je ka er ook ee paar blokke beto plaatse.
word ie laag geoeg :D |
of een vetten stereo
(te kortcht aan NN-en af en toe ff aanvullen) |
LOL dit.
Ik weet het verschil tussen al die gekke merken wel. |
All times are GMT +1. The time now is 07:12. |