![]() |
Motor montage steun
He luitjes,
Ff jullie mening: Ik ben even zoekende naar een montage-steun voor m'n DX-blokkie. Een oom van me zou eerst eentje voor me maken, maar aangezien hij aan z'n knieen geopereerd moet worden morgen, gaat dat de komende tijd niet lukken. Ik heb even wat rondgeneust op het web, en kwam onderstaande tegen: MOTORMONTAGE STEUN PP-T 0636 - capaciteit 600 kg - gewicht 30 kg prijs: 59,- euro incl. btw (49,58 excl.) ![]() Is dit wat ?? Iemand ervaring met dit apparaat ? Ik vind hem op de foto wel wat laag staan, maar ga ervan uit dat je hem in hoogte kunt verstellen (?) En de capaciteit ? Is 600 kg genoeg ? Grtz............. LRR |
600kg genoeg? Wou je je hele Golf er aan hangen anders? :)
Ken deze steunen wel, is even zoeken naar de juiste stand van de montagearmen om een bepaald blok te kunnen monteren, maar als het dan eenmaal ingesteld staat kun je het ook lekker zo laten. Prima spul wat mij betreft, wel erg goedkoop of gewoon een mega goede aanbieding. |
Quote:
Hehehehe..............ja, daar had ik nog niet aan gedacht. Maar aangezien Rene last van z'n rug krijgt met het tillen van een blokkie, vroeg ik het even voor de zekerheid ;) ;) ;) Quote:
Ik zal ze es even mailen !!! Thanx Stijn Grtz............ LRR |
Damn, das bijna voor niks. Mooi ding, waar haal je die vandaan?
|
hmm, www.powerplustools.nl waarschijnlijk...
|
Prima ding :) Het is geen top kwaliteit, maar daar betaal je ook voor..
![]() |
Quote:
ahum :redface: pom ti dom :) :) :) mn mn bril op, daarom zag ik t nie ;) |
Ik heb er ook 1 van powerplustools.
Ding doet zen werk goed en het houdt iig een complete KR motor :tongue: |
moet zat wezen HAANTJE!! :D
|
Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens ga shoppen bij "powerplustools", het is werkelijk geen geld :D
|
Quote:
Okeeeeeee dan !!!!!!! Bestelling gaat deze week de deur uit.......ben volgende week toch vrij, dus kan ik de hele shit er gelijk aan hangen !!!! Mannen.......thanx voor de info !!!! Grtz............. LRR |
All times are GMT +1. The time now is 22:03. |