![]() |
werken tussen kerst en nieuwjaar
Hohohohohoho,
wie moeten er allemaal doorwerken tussen kerst en nieuw?? ik ben dit jaar de zak, waarschijnlijk is geen kl*te te doen, dus wordt lekker forummen en een beetje darten :woowoo: |
Jep ik moet ook gewoon aanwezig zijn zal idd wel niks te verdienen zijn maar ja dat
is er al weken niet dus ! |
Quote:
dat valt hier gelukkig wel mee, de laatste spoedopdrachten voor dit jaar zijn nu allemaal verwerkt, dus het chillen kan beginnen :D ga me maar eens verder in photoshop verdiepen denk ik |
haha ik weet nog niet ga mischien ook wel wat foto´s bewerken !
Ik moet met gemak op vakantie dat chillen komt mij de strot al uit ! :D:D:D:D Laatst ben ik eens met licht contrast enzo aan het spelen geweest ! ![]() ![]() |
Ook ik moet tussen kerst en nieuwjaar werken :rolleyes:
Software implementatie moet 1 januari draaien... DUS.... nog ff doorbikkelen tot het bittere eind :D |
Yep, ik moet ook aan de bak.
|
nee hoef niet te werken met kerst en nieuwjaar,
maar even knutselen met mn golfje 2 vr6. |
Quote:
das het betere werk, denk dat ik veel te vinden ben hier op het forum :D |
dan ben ik ook wel te vinden op het forum
|
Het bedrijf is, zoals gewoonlijk, weer grotendeels gesloten tussen kerst en oud-nieuw. Aangezien de meeste klanten de keet dicht gooien doen we bij de kwaliteitsafdeling ook de deur op slot :)
Komende week laat ik de VR6 weer eens taxeren en ga ik eens wat audio inbouwen in de daily driver. En alle componenten van de home cinema set zijn nu ook binnen, dus kan ik daar ook eens lekker mee gaan spelen. Voor diegene die komende week moet werken: VEEL PLEZIER en niet teveel oliebollen eten ! |
eigen baas zijn heeft dus ook voordelen. volgende week gewoon van thuis uit af en toe eens de mail checken en waar nodig wat werken (zal wel niet druk zijn, de meeste klanten zijn gesloten met deze dagen)
|
moet ook gewoon door gaan, t/m 31 december, hoi hoi hoi,
valt ook nog klote, kerst en oud en nieuw, zondag en maandag :chair: |
Quote:
Ben ook eigen baas, maar hier is het wel druk. Nog 700 boekjes, 600 enveloppen, 3500 naamkaartjes, 500 inkomkaarten, 250 affiches, 800 flyers en nog wat vanalles...... Dus zal een weekje doorwerken worden. |
Mensen,
Wens jullie heel veel succes !!!!!!!!!! Ik ben lekker vrij, vrouw moet wel werken...............dus zit ik volgende week de hele week in de garage !!! Lekker verder hobbien aan de Einser GTI !!! Grtz............. LRR |
ik mag fijn werken........
|
germ christiaan... je bent iig niet de enige :hug: :D
|
kerstavond 2e kd in de kroeg
en dan 28,29,30 op de vrachtwagen en dan oud en nieuw weer in de kroeg |
gatver met de kerst werken t/m de 30e.
gelukkig oud & nieuw vrij. |
Moet gewoon werken tussen kerst en oud en nieuw. Heb een wat oudere collega en die neemt elk jaar zonder te overleggen vrij :( houdt in dat ik weer moet werken! Hij heeft het zelfs voor volgend jaar al aangevraagd...argggggggggggggghhhh
Reden tot overleg binnenkort! Maar gelukkig zit ik samen met nog een collega, op de studio. En op account zitten er gelukkig ook nog een paar. Dus we maken er gewoon weer net als vorig jaar, een gezellige bende van! |
Alleen maar 3 nachtdiensten tussen kerst en de jaarwisseling in. Het kan erger...
|
All times are GMT +1. The time now is 09:26. |