![]() |
Porsche klinken met porche erin
|
zijn toch gewoon vw-klinken?
Wat is er zo bijzonder aan? :confused: |
Er staat porsche in ! vinden ze mooi :D
|
Of staan ze hier nou niet in ! kan het net niet zien
|
o sorry dan kan hij wel weg !
|
nou, volgens mij zie ik wel wat staan hoor... hadden ze deze klinken niet allemaal (de 944 dan)?
|
944 staat wel iets in..
|
nee zijn verkeerde klinken deze hebben gewoon een plaatje erin zitten waar normaal porsche staat. Deze klinken kun je op ieder straathoek kopen, ;)
die met de porsche inscriptie bijna nergens :mad: en als je ze kunt kopen vragen ze de hoofdprijs € 250,00 of zo:eek: . En ze zitten niet op iedere 944 alleen op bepaalde types.......... O ja en als iemand nog een setje heeft liggen voor weinig kunnen ze altijd mij ff mailen.............:D :D |
nee niet allemaal, dacht ik, anders wel een koopje :egg:
laterrrrr :sleep: |
maakt niet uit jasper goed dat je voor ons rondkijk!:D:D
|
D8 ik ook zit allen op de 944 S
Lex ik heb nog wel een adres je voor je ! |
Ja denk dat ik dat adresje ook heb, maar die had ze ook ff niet, maar pm ff kijken we of we dezelfd hebben. :D :D
|
Quote:
Tip, bel alle porsche sloperijen af,heb ik ook gedaan. Vondt toen een setje voor Burbo zijn golf voor 50 euro,niet elke porsche sloper weet hiervan dus,of ik had mazzel :) |
hey kerels
volgens mij staat er wel porsche in. kijk maar eens goed. was vorige week bij een handelaar die in porsche 944 deed. wij kwamen voor de remmerij van een 944 om die te gebruiken voor de kever. kwam er 1 voor porsche klinkjes. 185,- euries betaalde hij. katjing!! dus deze zijn zeker goed koop. |
Als ze van een Porsche 944 Turbo afkomen dan zijn het inderdaad klinken met de inscriptie, een gewone 944 heeft dit dus niet.
Als ze het zijn is het ook idd heel weinig geld ;) |
Heb ze 2 weken geleden voor 10 euro van een 944 afgesloopt, BAHAHAHAHAHAHAHAHA :D :D
|
All times are GMT +1. The time now is 14:22. |