![]() |
BBS rs 16inch...
|
dit setje kopen als je op zoek bent naar harten ...
anders lekker laten liggen... wat moet je met 9,5J en die 0.5 inch randjes :confused: max 300 euro bieden dus :tongue: |
hahaha heb al mail terug hij wil er 750 voor hebben !
|
Quote:
Nou , dat is heel gemakkelijk, je ruilt de randjes om en je hebt 8 en 9j............. heb je alleen de bredere buitenring op de vooras....... |
de achterzijde is gewoon veels tebreed...
en deze harten zijn waarschijnlijk omteboren... zo'n setje kocht ik tijdje terug voor 300euro.. |
Quote:
als je een setje voor 300 uit weet te halen moet je het me zeggen :tongue: ;) |
Had mijn setje voor 250€ :eek: :D
7+8J Maar das reeds bekent :tongue: |
225 ...4 x 8j
|
Quote:
sooow :eek: dat zijn nog eens mooie prijsjes (waar ik wel naar opzoek ben :D ) dus als iemand nog een mooi setje heeft liggen (7j/8j 15" et38) kan altijd bij mij terecht ;) :D |
goed zoeken... zijn er echt wel
|
Quote:
ik doe mijn best ;) :) |
geef vaak als tip.. zoek eens niet op bbs rs... dan weten ze al wat voor velgen ze hebben.. zoek eens op "boutjes" "delig[e]" "velgen vw" etc..
|
Quote:
je hebt er ervaring mee ;) thnx voor de tip :) :cool: |
mwah... heb 12 sets velgen afgelopen jaar gehad voor de handel...;)
van porsche c2, rsl, bbs rm en rs , polo cup tot nothelle en nog meer.. |
Quote:
geen rs'jes toevallig meer liggen ;) ;) |
jawel.... mag je ophalen voor 1650 euro... vers gepolijst.. 16 inch 8j met adapters en gloednieuwe 195-40-16 dunlop sp
|
Quote:
hehe naja ut geldboompje staat nog niet bepaald in de bloei dus laat ik ze maar aan iemand anders over :D |
Ik heb zelf ook lang gezocht naar een knappe set voor weinig maar niet kunnen vinden
Nu wel wat gevonden, splinternieuw maar daar was de prijs ook naar. Maar dan wel 4 x 8j et49 steek 5x 130.welke wel gaan passen hoop ik. En zoals Bauke al heeft gezegd deze set is veel te breed en de randen te smal. Maar toch bedankt voor de tip Richard. Fijn dat je meedenkt met anderen terwijl je zelf ook zo blij bent met je eigen set.De meeste zouden mensen op andere sets wijzen maar niet op iets wat ze zelf hebben ,dat siert je ! |
All times are GMT +1. The time now is 06:37. |