![]() |
Pirelli type 1 Golf GTI.
Mooie Golf GTI 1 Pirelli :)
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...WA% 3D%3D&df=1 Ziet er nog goed uit. |
Toch jammer van die zender spoiler! Verder is t een leuk ding!
|
Helaas 2 deuren teveel ( :D :D :D )
|
superstoer ding!!
en met die 2 deuren extra is het helemaal een uniek karretje! |
jups, een heel mooie auto.
|
het blijven gewoonweg lelijke velgen ;)
|
stuurbekrachtiging??
was dat een originele optie? |
volgens mij zat dat alleen op de laatste cabrio`s?
|
:hitit:... If I had the money
|
Quote:
Ja, wel uniek........maar absoluut niet mooier als een 2 deurs !!! |
niet mee eens rooster.. die bekende zilveren worthersee 4drs is wel een uber wagentje
|
Ja, die auto is supernetjes opgebouwd............maar ik kan toch niet wennen aan die kleine deurtjes........en t'zijn er ook zo veel !!!!!! :D :D :D
Ik neem aan dat je het over deze hebt: ![]() Maar ieder z'n smaak he !!!! Is die Pigo niks voor jou dan Ries ?? Grtz............ LRR |
neh.. heb al 2 projecten lopen die geld kosten... project luporsche en project Maud
|
Quote:
LOL :D :D |
hehehehe LOl @ ries;)
weet iemand op welke site die grijze 5deurs ook alweer stond? |
Stoere kar! En die achterspoiler.. past er wel bij hoor, 'oldskool' 'period' accessoire.
Meereh... heeft hij nu enkele of dubbele koplampen? Jens |
Quote:
Heb hem thuis in de favorieten staan........maar zit nog op m'n werk. Ik kijk straks even voor je !!!! EDIT: Ik denk dat je het over deze site (http://www.german-oldschool.de) hebt, alleen kom ik de auto daar niet meer op tegen.........ja alleen nog in de banner !!! Grtz............ LRR |
op een foto staat die auto met de originele (maar wel met een zilverkleurig=niet ori. embleem) "Doppelscheinwerfer" grille, en op een andere met enkele schijnwerpers, maar voor de rest is die wat ik van de foto´s kan afleiden, op die twee extra deuren(4 drs.= ook niet mijn smaak) dan na, een puike wagen. Staat ook zo te zien bij een VW-dealer, de prijs is in orde voor een "Pirelli" in die toestand.
|
Quote:
ik ken iemand die ook stuurbekrachtiging in zijn Pirelli-GTI heeft, maar wel door hemzelf erin gebouwd, hij had die uit een cabrio gehaald. Maar voor wat betreft jou vraag, volgens mij was het niet origineel. |
Jongens.....2-deurs en 4-deurs uitvoeringen van de golf bestaan niet he ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 07:42. |