![]() |
Ebut heeft een Jetta GT
Jajajaja!!!! Het is echt waar!
Ik heb vanmiddag een Jetta GT gekocht!! 1.8, 4 deurs, 112 PK, bijna 2 ton, 1985. Altijd dealer onderhouden. Schijnt ook nog van de directeur te zijn geweest. Heb me ook laten vertellen dat er MFA/boordcomputers en alles op zit :) GTi kuipstoelen. Oldtimer verzekering derop en gaan!! Morgenochtend met Benji er heen in de andere GT. Dan komen er wel meer foto's. Dit is em [foto's zijn van de dealer]: :rock: :rock: :rock: |
leuk man, precies zo eentje heb ik ook gehad, in atlas grijs..
dat zijn geen us bumpers btw ;) |
Spatzuiver zo'n GT'tje Ebut! Wat zijn de plannen met 'm?
|
Nee weet het inmiddels :) Ff verkeerd gekeken :tongue:
Plannen zijn om em eerst 4 cm te verlagen, veren moet ik hier nog ergens hebben. Voor de rest eerst sparen voor benzine ;) |
Nou gefeliciteerd met de aankoop ! :tongue: :D
|
Nice car! Heb ook een 1.8 Jetta gehad (66kW), vond het een heel fijne bak om mee te rijden! Die van mij was een iets donkerdere tint blauw.
|
gefeli en succes.
|
Gefeliciteerd, stond op marktplaats te koop?
|
oldtimer verzekering op een wagen van 85 ken da :confused:
|
klassieker... mits het model maar 25 jaar of ouder is... (althans, zo is het gebruikelijk) Zitten wat voorwaardes aan meen ik? 2e auto? 7000km p/j? Weet het niet zeker.... Ga zelf rond mei ook eens informeren, aangezien mijne dan ook 20 jaar oud is.
|
20 jaar, dagelijkse auto noodzakelijk, kilometer aantal zalf aan te geven. Hangt van maatschappij af.
|
Na 25 jaar belasting vrij, Na 15 jaar oldtimer verzekering, na 20 jaar klassieker verzekering.
Hangt idd van je maatschapij af. |
Quote:
Jaaaaaaaa... das logisch.... laten we het gewoon op Klassieker 20 jaar of ouder Oldtimer 25 jaar of ouder houden... ;) :rock: |
excuses voor off-topic....
I'll like it, when you lower it... setje cookiecutters met 165/45 banden eronder... et voila(hey, ik ken iemand die ze verkoopt :rock: ) |
Quote:
Ook best. |
wat is dat toch met die JEtta's :cool:
mooi hok man ! btw :... mn Derby herkenden ze niet bij mn verzekering maatschapij.. dus daar zit je ook nog welles mee :tongue: @domi,,, niet teonverschillig jung :wink: |
Super 'but! maar wat gebeurt er met de Passat?
|
Quote:
............... :rolleyes: |
Jep dat is die van marktplaats :)
En het is een semi-oldtimer achtig geval wat zeker kan op auto's vanaf 20 jaar. En aan de plannen voor de Passat veranderd niks hoor. Dat blijft hetzelfde, de Jetta is gewoon voor erbij. |
toch maar eens navragen bij de verzekering dan hoe het daar mee zit
:tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 03:30. |