![]() |
Jetta GT uit 1985, 850euro!
Volkswagen Jetta GT uit 1985 [originele Nederlander, geen import].
1.8, 112 pk 198.xxx kilometers MFA GT kuisptoelen Rode bies op de bumpers en de strips 4 zo goed als nieuwe banden Altijd dealeronderhouden APK tot 26 september 2006 Originele zwarte hemel met dakje en zwarte hoedenplank. Zit wel radiovoorbereiding in. 2 speakers in het dash en 2 Xplod gevallen in de hoedenplank. Je kan er dus zo een radio in hangen. Ben ik wat vergeten te melden of wil je nog wat weten, vraag het gerust! Vraagprijs: 850 euro. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kijk voor meer en grote foto's even op: http://www.mijnalbum.nl/Album=NPRA8WQX Serieuze kandidaten mogen evt ook wel via msn: ebut@enemy.nl Of bellen met 06-38493548 |
je hebt hem tog nog niet zo lang ?? en nu alweer weg :)
|
Ja, door enorm veel gezeik thuis over dit ding. Maar daar wil ik nu niet weer over beginnen ;) Hebben we op het andere forum een topic aan gewijd, dat wil ik hier niet weer.
|
o.k., respect daarvoor ;) :hug:
|
Quote:
;) :goodpost: :thumbup: |
Ow, ja, hij valt als oldtimer te verzekeren. Heb ik nu ook ;) En ja, ook als 22 jarige, met een dikke GT en als enigste auto.
|
off-topic verwijderd
|
Schop!
|
Knal!
|
Schop!
En prijs iets gezakt naar 1250 euro. |
Gaaf ding man, ruilen tegen mijn Audi 80 (zie topic)? ;)
|
Nope, gaat erom dat ik de auto verkoop en er geld aan overhoudt. Kan geen andere auto gebruiken. Ja een Passat van '83-'87 ;)
|
Opgeschoond, dit is een verkoop topic.
|
De eerste die 1000 euro geeft mag em komen halen ;)
Wil em zelfs wel brengen! |
Up voor Ebut
|
Up!!
850 euro, zo meenemen! |
niet te hard zakken ebutje!! 1000-950 is een mooie prijs, gewoon ff geduld hebben...
succes, is volgens mij een mooi karretje |
Maar niemand geeft het er voor, jammer genoeg. En ik moet em liefst deze week nog kwijt.
Anders koop jij em en verkoop je je kever ;) |
Komt zondag iemand kijken, we hopen het beste.
|
UP!!!!
Koper heeft net afgebeld, hoeft em niet. Dus voor de volgende gelukkige! |
All times are GMT +1. The time now is 03:25. |