![]() |
GROENE INTERIEUR-DELEN en DAKREKJE
Ik zoek:
![]() maar het allerliefst heb ik: ![]() groene interieur-delen van de Golf1/Jetta1 GLS Met name de pookknop en de pookhoes! Heb je iets van bovenstaande zaken in de bingo, denk dan ff aan mij en stuur me een PM :) |
Melvin had nog zo`n stoere mistlamp liggen!
|
Quote:
thanks for the tip ;) Zie er toch maar van af |
is ie te duur :)
hij is ook al gereserveerd dus helaas! suc6 met zoeken |
|
Ok ok...
Ik zoek dus geen gele mistlamp meer :) Ik zoek nog een dakrekje, chromen kapjes en de spatlappen.... Aangezien René's foto-album plat ligt zal ik hier weer ff de foto's plaatsen... EDIT: Zie post 1 ;) |
dakrekje heb ik nog, als je interesse hebt moet je maar effe PB-en of op me msn aanmelden, daar kan ik je dan gelijk effe fotootje van t ding sturen (breadfan83@hotmail.com)
ik heb het laatst gekocht, tis compleet en superstevig, maar achteraf gezein is t niet helemaal t rekje waarnaar ik op zoek was k hoef dr geen winst op te maken en t gaat dus voor dezelfde prijs weg waarvoor ik t gekocht heb ik hoor t wel van je |
Quote:
Nee, die is al voor mij :D |
ff uppen ;)
wacht op foto's van chrisjuh, maar blijf maar aanbieden hoor :D |
Chromen kapjes en spatlappen in the pocket
thanks to Chrisjuh :cool: Nu alleen nog wat in thread staat :rolleyes: |
Quote:
dus dakrekje moet je nog hebbe? :D |
kijk eens in mn prullen topic van aanbiedingen van MP
k geloof dat ik groene armsteunen gevonden heb voor je, of t is een schijtfoto, kan ook... HIER DUS :D |
Quote:
Dank je kerel ;) Weet nu niet zeker of dit de goeie kleur groen is, aangezien het uit een cabrio komt. Heb m gemaild, dus hoor t wel :) |
uppie voor de groene pookhoes en pookknop :)
|
All times are GMT +1. The time now is 06:14. |