![]() |
Golf 2 vr6
Golf 2 vr6 :cool:
|
wel een leuk bakje, maar zou die op kenteken staan
|
jep 6cil op kenteken !
Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming GOLF Kleur(en) Paars Brandstof Benzine Aantal cilinders 6 Cilinderinhoud 0 cm3 Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. |
Quote:
Dom van me had het zelf ook wel kunnen zien bij de rdw.nl |
best netjes, spiegels eraf meppen, wisser plat en gaan:D
|
Quote:
en die velgen moeten draf, die passen voor geen meter bij de rest van de auto... |
mwah zou me er niet zo aan storen.. zijn idd wel mooiere te bedenken
![]() |
Pfuu, mooi auto! Kleur vind ik erg mooi...:rolleyes:
|
Nog een beetje verlagen door middel van een
schroefsetje en een paar mooie velgen erin. |
stond hier laatst nog ergens opt forum n machtge golf MK2, geloof in de zelfde kleur, met BBS-en ofzo...
was iets meer mijn smaak, lekker netjes onder t motto minder is meer alleen de achterlichten bevielen me niet zo helemaal... zal eens voor n foto zoeken voor hier |
Quote:
Al iets gevonden ??? |
is de auto van Walter denk ik
|
mja maar was die vr6 ??
|
Quote:
Ik denk dat Maarten deze bedoelt. |
deze denk ik!http://www.dub05.com/de_auto_van_gerard.htm
O Ja en die is NIET te koop ,(wel een vr6 trouwens (op kenteken ook!)) :eek: |
Quote:
nee nee nee nee nee, das nie echt me smaak, k heb ze gevonden... (dat zeg ik trouwens niet om iemand tegen de schenen te trappen he, das gewoon smaak...) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dat is nou mijn smaak! (op de achterlichten na. maarja, zelfs cindy crawford heeft n moedervlek :D) edit: die vierde is volgens mij trouwens n andere... |
|
is een g60 geen vr6 en is volgens mij nog steeds te koop zonder intrieur.
|
Quote:
Is zeker wel dezelfde alleen was dat 2004 en die andere zijn in 2005 genomen. Verder is die van MP een voorbeeld van een Golf 2 uit de oude doos. |
Quote:
oude doos ??? :rolleyes: |
All times are GMT +1. The time now is 18:35. |