![]() |
ATS voor 5 tientjes
|
lieve René....
Als iemand velgen zoekt... dan kijkt ie wel zelf op Marktplaats... ik vind dit persoonlijk nu niet echt forumwaardige advertenties... alvast bedankt. ;) |
Idd, en anders heb ik nog wel een setje 7J ats voor 50 euro.
|
Ja volgens mij heeft die knakker egt niks anders te doen zeg ,wa un klets heel de tijd zeg
|
dat kan ook wel op een andere manier ;) maar rene heeft idd niks anders te doen :D
enne, graag ontopic houden! |
Quote:
heeft die jongen geen leven ofzo :D idd beetje overdreven om elke mp ad te posten |
laat die jongen nou met rust.....nou heeft ie nog het idee dat ie iets nuttigs betekent voor de vw gemeenschap :D
|
ik herinner me ineens een auto en een setje cromen klinken die dankzij mij nu in het bezit zijn van medeforummers...
;) |
Quote:
euh.... een set ATS wielen op MP is GEEN zeldzaamheid... En de mooie dingen hoef je alleen mijn naam voor aan te klikken in msn... :cool: Maar niet een topic voor te maken... :D |
heb je ook wel gelijk in.....
ben je er morgen? neem ik ze mee:) |
Quote:
Jazeker! Heb jij al teruggeboekt trouwens? :redface: Don't get me wrong btw... Maar je zette vlak na elkaar 2 type's velgen erop waarvan ik dacht... Zit de wereld er niet vol mee? ;) |
Quote:
nee ik snap je wel bij nader inzien ;) acceptgiro is vrijdag weer op de bus gegaan, dus je geld staat er volgende week weer op:) :hug: tot zo ;) |
Quote:
hehehe, voortaan gewoon mij mailen dus die links... (mits het geen ATS cup is ;) ) |
Quote:
En met de auto ben ik zeer blij. Ik zeg René, vooral doorgaan. ;) :D :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 07:03. |