![]() |
020 Versnellingsbak caddy2/Golf
Een 020 bak code DGH (of iets dat qua verhoudingen overeen komt).
|
Niemand? Het gaat om een caddy2 1.9d......
|
ik heb nog wel een 2y bak liggen.. weet niet of dat past en of hij in de buurt komt...
|
Quote:
Een 2y komt van een GTI dacht ik.... Ik heb ooit gehoord dat die een dikkere prise-as hebben. Bovendien zijn de verhoudingen wel heel erg afwijkend, dan ben ik bang dat hij niets meer doet in z'n 5 :D. Maar bedankt voor je reactie! |
Is jou bak niet te fixen??? Stuur maar ff een PM misschien heb ik nog wel wat.
|
Ik heb nog een FF bak liggen, weet niet hoe het zit met de verhoudingen, maar volgens mij zijn ze redelijk lang
|
k weet niet precies wat je zoekt, en waar t aan moet voldoen, maar k heb nog twee bakken van n mk2 1.6 liggen
|
Quote:
Als het maar onder m'n caddy past en de verhoudingen enigzins overeen komen. Weet je toevallig de codes van die bakken? |
Quote:
als er iemand is die t weet mag ie t zeggen... als iemand weet waar ik t kan zien of nakijken mag ie t ook zeggen de ene is van een 1.6 golf MK2 uit 87 de ander is van een 1.6 jetta MK2 uit 88 beide zijn 53 kW en beide hebben een 4-bak |
Quote:
Ok.... ik ben op zoek naar een 5-bak, dus helaas.... |
Die FF bak is niks voor je?
Edit, lees net je pm |
Quote:
daar heb ik er ook nog eentje van, maar die heb ik HELAAS zelf nodig :tongue: k kan je dan niet verder helpen, succes met zoeken! |
All times are GMT +1. The time now is 21:50. |