![]() |
Oldtimer Passat
Te koop:
-in bezit van NIEUWEapk -belastingvrij (kenteken van augustus 1980) -voor +- €100 per jaar te verzekeren -technisch in goede staat -update: heb vandaag een kleine beurt gedaan: nieuwe bougies, bougiekabels nagekeken, verdeelkap en rotor schoongemaakt, olie en filter vervangen, nieuw luchtfilter, versnellingsbakolie op maximum peil gebracht. -1.6 75 pk -automaat ?83522 km ![]() Recente foto's per mail verkrijgbaar Prijs afhankelijk van het soort wielen en stuur dat bijgeleverd moet worden. Met 15 inch VW Sebring 'G60' wielen met slechte banden en origineel stuur: €650 0625195154 |
waar is de auto te bezichtigen, en heb je eventueel mer foto`s van de auto??
ben nog op zoek naar een goede oldi voor erbij, omdat mijn golf deze zomer wel een aantal keer een weekje naar plastisch chirurg moet ;).. |
Wil eigenlijk ook wel wat meer foto's zien...Wat doe je BTW met deze wielen? Misschien iets voor mijn broertje als je ze toch wil verkopen...
|
Allart is lid van DCI ? Das nieuw ..
Welk jaar is die of lees ik er over heen ? |
Quote:
1980 |
Deze foto is van 1 dag na de aankoop van Ernst vandaar de DCIVW stickers.
Ik heb een mapje met recente foto's, kan op aanvraag gemaild worden. Auto staat vlak bij Alkmaar. |
Auto staat nu op 15 inch VW Sebring (G60) lichtmetalen wielen. Evt. met nieuwe APK.
Voor meer recente foto's: PM je mailadres even. |
UP nieuwe apk vanaf vandaag.
|
|
UPje
|
Inruil mogelijk?
|
Heeft ie een origineel schuif-/kanteldak?
|
Quote:
Nee zit als het goed is geen dak in, althans toen hij van mij was tenminste. |
Quote:
da's lekker met dit weer :D P.s. waar was je gisteren? Gr, paul. |
oké thanks
|
De Passat heeft een nieuwe eigenaar gevonden, topic mag dicht.
Eigenaar woont in Venendaal, misschien komt de Passat nog een keer in een gespot topic, zou ik wel leuk vinden. |
All times are GMT +1. The time now is 06:54. |