![]() |
Logo achterplaat Jetta
Ik zoek nog een logootje voor op de achterplaat, onder de kofferklep. Wel eentje die nog netjes glimt, aangezien de mijne kaal is. Wie o wie!
PM of email: marcovrang@hotmail.com |
Die is mischien nog wel te bestellen.
|
Quote:
Zou dat kosten dan bij de dealer, aangezien die graag de hoofdprijs vragen? En zo'n pookhoes, kan je die ook nog gewoon bestellen tegen een redelijk normale prijs? |
Quote:
Ik zal morgen even kijken als ik het niet vergeet (ik heb een kop als een zeef). |
Quote:
Knoop in je zakdoek :D |
Het logo is helaas niet meer nieuw via de dealer te bestellen:(
|
Quote:
Jammer, en landelijk ophalen (heb je vast al gedaan)? |
kan je die dingen eigenlijk niet gewoon opnieuw spuiten?
busje mo-tip kost via t forum ook maar n euro' tje of 5 en je kan weer zeggen: :D KIJK! HEB IK ZELF GEMAAKT :D |
Quote:
Het gaat om dat laagje 'chroom', hij 's nu grijs en moet weer chroom-look krijgen... Of kan je dat dan ook spuiten... |
Quote:
He jammer :(. In ieder geval heel erg bedankt voor de moeite jurgen! En zo'n pookhoes, daar nog naar geïnformeerd dan?? :D |
Quote:
tuurlijk, gewoon chrome-spray halen, de naam zegt t al, en proberen kan altijd, t logo dat je nu hebt is toch niet meer goed |
Quote:
stuur me over die pookhoes effe een PB-tje, anders vergeet ik t wss weer k weet nog wel iemand die er twee heeft liggen, dan zal ik hem effe vragen wat ie ervoor wil hebben |
Quote:
Dingen kosten nieuw ook geen drol en zijn gewoon verkrijgbaar bij de dealer. |
Quote:
18,85 vertelde jurgen al :tongue: . Dus toch liever de dealer :D |
Quote:
issie nog duurder dan een golf 4 logo...15e! nouja, voor dat geld zou ik iig niet gaan sukkelen, maar gewoon een nieuwe kopen |
All times are GMT +1. The time now is 03:10. |