![]() |
gezocht...bougiekabel 16V voor de 4e cilinder
omdat het setje dat ik gisteren heb gekregen niet helemaal compleet was, ben ik nu op zoek naar een bougiekabel voor de 4e cilinder vanaf het vliegwiel.
![]() de langste bougiekabel dus :) wie heeft er nog eentje liggen voor mij? groetjes rene |
Voor de 1e cilinder dus. ;)
Je telt altijd vanaf de distributie. |
|
@steven: wist niet meer zeker vanaf waar je moet tellen, dus daarom heb ik er maar even bij gezet dat het om de langste kabel ging ;)
@Mr.Markos: waar zie jij dan een advertentie waar ze 1 kabel aanbieden? |
Rene anders Carbreaker de auto sloper PMmen die heeft hem vast wel liggen denk ik .
|
Quote:
denk dat ie bedoelt dat ie eigenlijk in onderdelen te koop gevraagd moet komen te staan :rolleyes: maar jij mag dat wel hier neer zetten als Pre-Op Tranny ;) :D |
pm is verstuurd!
trouwens...als iemand ook nog de 3e bougiekabel vanaf de distributie heeft..... ik zie net dat deze met isolatietape is ingewikkeld.. Laat maar horen |
Quote:
hahahaha..... sja... `t is wat ;) |
Quote:
Lekker setje heb je dan gekocht :rolleyes:, wat heb je daar voor betaald? |
gekocht?
geruild tegen een kunststof afdekkapje waar normaal gesproken de choke zit :rolleyes: |
Quote:
t is allebeide toch niks waard dus goede ruil! ;) |
Psies :D
|
Quote:
Een setje a 20euro is al te duur soms? :confused: |
doe mij eventjes een linkje daarvan
|
ik kan zelfs van hieruit o pde foto zien dat kabel 3 ingetaped is....
|
sorry luuk :redface:
|
René, wees nou verstandig en koop gewoon nieuwe kabels... ben je 100% zeker van de ellende af. Vaak zijn de kabels al hard en poreus en werken ze niet meer zoals het hoort. Verder als je nu nieuwe koopt bij de dealert zijn ze alle 4 exact dezelfde lengte... dat is het enigste nadeel.
|
Quote:
Evenals de versies van Beru, Bosch, Facet, NGK en ga zo maar door... |
|
nice! nooit opgevallen :rolleyes:
maarre.....setje van 4 kost 20 euro....dus 2 kost 10 euro? :hug: |
All times are GMT +1. The time now is 21:20. |