![]() |
Wie kan mij vertellen welke kleur,
Deze foto heb ik genomen op de Essen Motorshow 2003.
Ben eigenlijk best verlieft geworden op de kleur van deze A8, Maar wie kan mij vertellen welke kleurcode dit is? Of hoe ik hie raan kan komen. Heb als zitten snuffelen in de sikkens Audi waaier op het werk maar kan het eigenlijk niet vinden. |
Is een kleur op speciale bestelling.
Sattlebraun pareleffect Suc6 ermee! |
enkel voor de a8l w12 leverbaar
|
op de pheaton zit toch ook zo'n soort kleur...?
|
Quote:
Behalve in Essen ook op een 4.0 TDI ;) |
dan enkel a8l en pheathon.. vorig jaar tond ie er asls w12 en toen zei de verkoper dat ie enkel voor de w12 a8l was die kleur..
|
bel eens met koopmanshuis
die hadden afgelopen jaar, miss nu ook nog, een pheaton in die kleur staan miss dat zij je wat meer dr over kunnen vertellen |
Mocht dat niet lukken, misschien dat kersenzwart een andere interessante optie is. Maatje van me laat dat binnenkort op z'n auto spuiten, mooooie kleur!
|
Quote:
FOTO :eek: |
En anders stuur je ron21 een pb met het kleurnummer, hij kan hem voor je mengen..... tadaaaa :D
|
Quote:
Tja.. durf eigenlijk al niet af te stappen van mijn (jouw) eiken groen, Dus moet een hele mooie kleur zijn (zoals die audi) die daar overheen zou mogen. :) |
Dit ziet er dus niet uit op die knakenbak van jou hoor...
|
Quote:
Tja.. op me werk mengen ze ook allesw wat ik wil ;) Maar het probleem is juist de kleur code, snappie? Isard, daar heb jij de ballen verstand van :) |
Quote:
Jullie kennen elkaar al langer? |
gekker nog broers
|
Moeten misschien maar es een Volksforum stamboom maken......
|
wattan .. ben je een achterneefje van mij?..;)
|
Quote:
ik hoop het niet voor sander :P |
we weten allemaal dat jij de zwarte schaap van de familie bent henk
|
Quote:
Voor zover ik weet niet maar kan het wel worden :D |
All times are GMT +1. The time now is 21:17. |