![]() |
Foto's Woerthersee 2006!!!
Vanaf maandag avond online :)!!!!
|
Wij zijn maandag avond namelijk al weer terug,dat gefeest heb ik een hekel aan en alle mooie auto's zijn er het eerste weekend en gaan dinsdag weer naar huis:);)
WE GAAN RIJDEN!! tot maandag!! |
een hekel aan feest? :o
Ach moi! Maar wel heel benieuwd naar de foto's! |
De eerste beelden.
Kleine greep uit de eerste foto´s: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() vw-team-lindwurm (A) heeft de eerste al online staan. |
voor de luie flikker onder ons (zoals ik):
www.vw-team-lindwurm.at (hoef je de URL niet in te toetsen ;) ) |
Quote:
Hey Johnny, lelijke fl*ikker, en maar volhouden dat er niks was ;) :tongue: PS: Corrie van Martijn ziet er strak uit zo te zien... |
pablo is er dus ook weer bij met de type1
|
damn..... stap zondag ochtend pas in de auto.... heb er zin an! Maar zo te zien gaat het dit jaar weer helemaal goedkomen!
|
:(
|
Nog meer:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Veel te lekker!!!
Lijkt me echt iets voor volgend jaar :) Wie kan me vertellen hoe het zit met kaarten e.d? |
|
o...doe mij die maar :eek:
![]() ![]() ![]() zulk soort dingen zie je ook alleen daar denk :cool: |
Quote:
2 jaar terug ook op vwmania gezien... misschien zie ik hem volgende week ook maar dat zien we dan wel weer... |
Quote:
hahaha, je blijft goed bezig :D |
Quote:
Geeft niet hoor, zelf ook al in discussie geweest :redface: |
Nou, vw-speed ben ook aangekomen :rock:
We hebben alleen geen internet maar de buren wel... draadloss :) We zullen denk ik wel eens wat pica's posten. Groeten, der see-gangsters |
Geil!!
![]() ![]() ![]() :) |
damn! dit jaar zat het er helaas niet in maar volgend jaar ben ik zeker vd partij :D
|
Lijken wel spatbordranden vn en corrado bij die grijze golf 2, kijk maar naar de beig golf eronder
|
All times are GMT +1. The time now is 10:58. |