Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   K#t WK! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=21505)

volksfahrer.nl 21-05-2006 17:03

K#t WK!

Ben ik nou echt de enige die helemaal strontziek wordt van dat tering WK?
Zo'n beetje 80% van de radio en tv-reclames gaan over het WK, in de meeste journaal uitzendingen gaat het er over, overal billboards over oranje....

En het moet nog beginnen :(

René 21-05-2006 17:06

aah poepie toch :hug:

;)

Matheo 21-05-2006 17:11

ik haat voetbal... dus ook het wk... toch ga ik wel wat wedstrijden kijken denk.. maar alleen als smoes om naar het cafe te gaan...

Thomas78 21-05-2006 17:26

Quote:
Originally Posted by keverpech
Ben ik nou echt de enige die helemaal strontziek wordt van dat tering WK?

Nee, je bent niet de enigste. Zal blij zijn als ze snel uitgeschakeld zijn, dan is 't ergste tenminste voorbij. :D

volksfahrer.nl 21-05-2006 17:28

Quote:
Originally Posted by Luuk
Nee hoor, alle andere wijven vinden het ook maar niks. :D

:ass:

Quote:
Originally Posted by Thomas78
Zal blij zijn als ze snel uitgeschakeld zijn, dan is 't ergste tenminste voorbij. :D

:iamwithst

Stijn 21-05-2006 18:30

Oooooh touche :D

Isard 21-05-2006 18:55

Lekker hoor dik een maand elke avond niets anders op tv kunnen zien als dat k*tvoetbal. Domme sport, kost iedere Nederlander ook nog eens een fortuin aan belastinggeld.

Jasper Ovaal 21-05-2006 19:44

HEEEEEEEEERLIJk weer het WK, echt zin in, lekker kroegje pakken met vrienden. me oranje string aan en gaan met die banaan :D

Mark1 21-05-2006 19:50

WK ?

Voetbal ?

:gives:

tjeeke 21-05-2006 20:09

Quote:
Originally Posted by Mark1
WK ?

Voetbal ?

:gives:

True :cool:

hajee 21-05-2006 20:30

aantal bezoekers zal hier dan wel stijgen rond het weekaa

danielle 21-05-2006 20:59

Luuk... de meeste andere wijven vinden het maar niks :D...hmmm ben ik een uitzondering... heb zelfs een seizoenkaart en ben ooit Miss F. geweest in de Panorama.

Maar ik ben het wel voor een deel met pechie eens... die oranjeziekte daar wordt ik ook gek van, alles is oranje, het afwasmiddel, het bier (in sommige kroegen), bij mijn buren in de tuinen allemaal oranje vlaggetjes... als je dat nu doet als het WK begint of tijdens het WK, maar zover van te voren absurd! Aan die oranjegekte doe ik niet mee.

Toby 21-05-2006 21:00

ik had gister al een oranje feest.
en heb toen mijn duitsland shirt aangetrokken.. van Hottges nr 6.
ha, je moest die gezichten zien! :D

flat 4 freak 21-05-2006 21:02

Quote:
Originally Posted by Jasper Ovaal
me oranje string aan

:spankit:

Area51 21-05-2006 21:39

Ach, ik heb weer vrienden (ja, echt waar !!) die mijn autohobby weer niet begrijpen.
Kheb niet eens tijd om ook maar in de buurt van de tv te komen, laat staan hem aan te zetten.
Voetbalmanie gaat aan mij voorbij, zolang ze maar geen oranje vlaggetjes aan mijn gevel gaan
nagelen, vindt ik het goed.

Der Typ Siebzehn 21-05-2006 21:42

hoe een, in principe dom spel, toch de halve (media) wereld voor een maand kan bepalen, maar ik heb er niks tegen, ik zal zo nu en dan wel eens een wedstrijd kijken en als het begint te vervelen zap ik gewoon verder, niks om moeilijk over te doen.....

Thomas78 21-05-2006 22:47

Quote:
Originally Posted by Luuk
Quote:
Originally Posted by Thomas78
Nee, je bent niet de enigste.

Dat is hij zeker niet, ondanks al die foto's die van Erwin voorbij komen. Ik ken er die veel eniger zijn. ;)

Quote:
Vraag
Is het correct om enigste in plaats van enige te gebruiken?

Antwoord
Het gebruik van de vorm enigst(e) is niet voor iedereen aanvaardbaar. Als u kritiek wilt vermijden, kunt u beter enig(e) gebruiken. In de vaste verbinding enigst kind is dat niet nodig.

Toelichting
De overtreffende trap wordt soms gebruikt niet om de hoogste graad, maar om een zeer hoge graad aan te geven. Men spreekt in deze gevallen van een 'onechte' of 'absolute superlatief' of ook wel van een 'elatief'. Voorbeelden van dit gebruik zijn vormen met aller- (allerliefst = 'heel erg lief' enz.), best ('heel goed'), ten strengste, met het grootste genoegen (= 'met zeer groot genoegen').

Ook van het bijvoeglijk naamwoord enig ('waarvan geen tweede is') is de onechte overtreffende trap enigst in gebruik. De betekenis ervan is gelijk aan die van de stellende trap, maar enigst heeft wel meer nadruk dan enig. Voorbeelden:

(1) Dat was zijn eerste en enigste kans.

(2) Het enigste wat hij nog kon doen, was zich uit de voeten maken.

(3) Hij is de enigste die er bezwaren tegen heeft.

Omdat enigst 'onlogisch' zou zijn ('eniger dan enig is niet mogelijk'), wordt het veelal afgekeurd. Om kritiek te vermijden kunt u zeker in geschreven taal beter voor enig kiezen; enig is altijd mogelijk in plaats van enigst.

De combinatie enigst kind is zozeer tot een vaste verbinding geworden, dat tegen het gebruik daarvan naar ons oordeel geen bezwaar kan worden gemaakt.

:D

berendd 21-05-2006 23:27

ik heb gelukkig een AB.

Gert 22-05-2006 07:40

Ik vind het best leuk maar de oranje tampons , condooms en speculae gaan mij te ver .
Ophoeruh met dat oranje overal .
Ze mogen nu een keer de WK winnen want ook al was ik 9 jaar de finale van '74 doet nog steeds pijn . Meer dan die van '78 .
Daarna kan alles wat oranje is weer de prullie in .

Pedaalemmer 22-05-2006 10:03

mooi man wk...dat is nou echt iets gezelligs...lekker in de kroeg een mooi potje voetbal kijken..bitterballetjes erbij

All times are GMT +1. The time now is 20:47.