![]() |
jetta 16v met webers
Merk: Volkswagen
Model: Jetta Bouwjaar: 1991 Carrosserie: Sedan 4-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 910 kg Kleur: Rood origineel een 1.6 pacific. Nu voorzien van een 16v KR met 45 webers, 4-2-1 spaghetti spruitstuk met origineel 16v uitlaat systeem. Verlaagd met een supersport schroefset , extreem laag kan hij en lekker stug. Achterlichten en kentekenplaat houder van de amerikaanse versie. Tijdens inbouw van de motor meteen stuurbekrachtiging ingebouwd. Interieur is voorzien van elecktr. verstelbare recaro`s , vr6 stuur, votex middenconsole. Centrale deurvergrendeling Auto verkeerd in ZEER nette staat. Voor het mooie zouden er nog leuke wielen onder kunnen of deze originele 14 inch velgen laten verbreden. Vraagprijs 2750 euro Inruil caddy 1 mogelijk. Tevens is de originele motor en uitlaatsysteem erook bij. En zoals verwacht ook in goede staat allemaal. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=20512 Daar valt genoeg te zien en te lezen over de auto. :D |
up
|
Waarom doe je em nu al weg? Is nog maar net klaar toch?
Inruil van een '84 er GTi mogelijk? |
Quote:
klopt hij is nog maar net klaar, ik heb gewoon zin in een nieuw project. Inruil van een gti is wel mogelijk, ligt er alleen aan wat je zelf in gedachten hebt. Doe maar een voorstel zou ik zeggen. Het liefst ruil ik een caddy 1 in. Diesel of benzine maakt me niet uit. Moet wel in redelijke staat wezen. |
Pb.
|
up, voor de forum gangers wil ik een vaste prijs van 2250 euro instellen.
Inruil van een caddy 1 mogelijk. |
Misschien ook een mogelijkheid voor inruilen van een golf 1?
|
het liefst heb ik een caddy als inruil, maar je mag me altijd een voorstel doen.
Bij betaling van jullie kant wel een verreiste. Zo omruilen of voor een hoop geld iets inruilen zie ik niet zitten. Ik ben dan ook geen autobedrijf ofzo. Maar ik wil het voor sommigen gewoon makkelijk maken om mijn auto te kunnen kopen. ;) |
Een goed bod is natuurlijk ook altijd welkom.
|
Kom op jongens ,mooie goede jetta ,met een hele leuke motor en veel extra's ,voor dat geld!!! T is dat ik al 3 auto's heb!
bij deze even een upje voor de 16 klepper! |
thanks man
|
Quote:
nogsteeds inruil mogelijk :confused: volgens mij heb je al een caddy ;) even een up voor deze knappe jetta .... erg netjes :) |
Thanks Bart, inruil hoeft idd niet meer nee.
Maar wie weet , inruil blijft wel mogelijk natuurlijk. ;) |
schop omhoog
|
Niemand met een serieus bod?
Of heeft iedereen zijn vakantie betaald ofzo?? ;) |
up
|
All times are GMT +1. The time now is 19:48. |