![]() |
Shopverzoek Jetta-front
Moin,
Wie zou voor mij ff het volgende frontje in mijn Jetta grille willen shoppen? BVD! Dit: Of dit: ![]() Moet daar in: ![]() Hoop dat t wat gaat lijken :D -------------------------------------------- Wanneer je een foto nodig hebt van mijn Jetta vanuit een andere hoek, moet je t ff zeggen. Dan zet ik deze ook in mijn gallery... |
Quote:
denk het niet ;) |
persoonlijk vind ik het wel een vette look
|
gewoon zo houden alstie nu is!
veel gaver :D |
Zou het niet doen, Little Farmer :D
|
![]() ![]() ziet misschien een beetje vreemd uit, weet niet of het nou door de hoek komt of door de lampen :D |
k vind het erg gaaf!
|
Nou Sponske,
Dat is dus gain verbetering mien jong !!!!! Lot mor mooi zo ast is !! Grtz.......... LRR |
Hoe hij nu is, ziet hij er veel sportiever uit! Ik zou het ook niet doen. Succes
|
Niet doen is geen kijk:D
|
Wel doen...
omdat iedereen het lelijk vindt... Jens |
Quote:
that`s the spirrit, lekker dwars beetje afgezaagd om nu ook te zeggen "WEL DOEN" :tongue: |
Quote:
Ook een beetje kleur afhankelijk vind ik, bij die witte staat het beter dan bij die groene! Maarja iedereen een eigen mening he :hug: |
BEDANKT KEVIN ;)
Vind t zelf iig geen porum :D Wordt dus een nono :D -------------------------------- [zeik-modus] BTW: Waarom eerst 4 berichten over hoe het gaat lijken, en dan pas een photoshop door ons weledele Kevin? Had er zelf al ideeën over, maar wou t eerst ff zien... [/zeik-modus] |
Quote:
Gelukkig maar :) |
Quote:
2 keer... Ben niet doof of zo :D :D :D Najah, eigenlijk ook wel :( |
Quote:
2x hoezoooo :tongue: :tongue: :tongue: :D :D :D |
Quote:
:D graag gedaan! :hug: |
Quote:
Quote:
:tongue: :D |
Wel of niet : moet de advertentie aanpassen want er is iemand die niet meer twijfelt ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 03:48. |