![]() |
M'n Zomerprojectje Kever '69 goes pré67
Helloow,
'k ben hier al een paar maandjes mee bezig en nu het goede weer eraan komt kan ik gaan beginnen met 'm te rollen :tongue: The Beginning: Ergens in Kapellebrug stond dit wrak te wachten op een nieuwe eigenaar :tongue: ![]() Momenteel staat ie nu zo: ![]() ![]() ![]() ![]() En ben ik bezig om van 3 1200-blokjes 1 goede te maken :D ![]() Binnenkort zal ik wel een beetje vooruitgang posten... :tongue: Greetyzzzz :cool: |
Nog heftige aanpassingen op het programma staan?
|
Hmm, echt heftig niet nee,
- tankklepje dichtlassen - verlaagde en versmalde vooras - achteraan 1 of 2 tandjes laten zakken - rollen, en rijden :D |
Quote:
Is nix mis mee, lekker cruizen! |
is meer dan genoeg, benieuwd naar het resultaat!
|
Thanx :)
|
En effie een update, want we hebben de laatste maand
niet bepaald stilgezeten :D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Greetyzzz :cool: |
Goed bezig!
|
Ik zie op de laatste foto's nog wel wat deukjes en onregelmatigheden zitten, ga je die nog strakmaken? Voor de rest ben je inderdaad lekker bezig! :)
|
Nee, de deukjes en scheuren in het oude plamuur blijven,
geeft wel een aparte look vind ik, ik gebruik trouwens ook alleen maar onderdelen die er echt gebruikt uitzien :) |
Eerste foto is mooi, lekker met een fles Vedett (erg lekker biertje trouwens)!
|
Wat is nou eigenlijk het nut van een versmalde vooras?? Is dat puur voor de look, of heeft het nog een andere functie?
|
Quote:
kun je lager mee gaan, vééééél lager :D komt binnen een paar weekjes een verlaagde/versmalde vooras onder en spindles :cool: |
Oke, en wat kost zoiets? Of is dat puur eigen bouw?
|
|
Quote:
Kennissen hier in Belgie verlassen een standaard vooras voor +- 175€, weet niet of je ze hier reeds versmald kan kopen? |
Quote:
Thanx! maar zo deftig als de jouwe zal ie wel nooit worden, 't is men 2e kever en doe dit eigenlijk meer voor de fun ;) |
All times are GMT +1. The time now is 11:13. |