Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   daily golf 3 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=22235)

mast 19-06-2006 23:40

daily golf 3: misschien te koop

hey, ik ben kevin en rij dus sinds december vorig jaar met een golf 3 .

pink floyd editie met een 1.9 tdi motor en 110 pk, electronische climatronic(zeldzaam naart schijnt in een golf 3??) en dan zowa sportstoel achtige zetels met achteraan hoofdsteunen.

wat is er aan gedaan??

weitec schroefset.
17" velgen verandert naar 15 " ers.
koffer dichtgewerkt.
boze blik vooraan.
de spiegels en klinken in koetswerkkleur.
dempers van de uitlaat weg gehaald.
achterbumper gecleaned.
golf 4 look voorlichten en achterlichten.

wat nog te doen??

mss vento front
nog iets lager,maar dan wel eerst een inox bodembeschermer onder het carter.
voorbumper cleanen
nieuwe vr6 lip(deze is bijna zogoed als stuk :rolleyes: )
15" verbreed stalen velgen in het zwart

the pics

zo heb ik hem gekocht

dan schroefkit gestoken en uitlaat enzo verwijdert

maar lag veel te hoog op de 17" velgen en dus maar 15" velgen gekocht

zeg maar wat jullie er tot hier toe van vinden :)

greetz Mast

vwgolf1 20-06-2006 07:54

had die "audi-achtige" velgen mooi laten zitten, verders erg netjes hoor voor de daily

mast 20-06-2006 09:01

Quote:
Originally Posted by vwgolf1
had die "audi-achtige" velgen mooi laten zitten, verders erg netjes hoor voor de daily

idd die velgen waren niet lelijk op de wagen, maar voor mij moest hij lager tegen moeder aarde komen en dat ging moeilijk op die 17" velgen,want er waren zelfs al mensen die op een meeting kwamen vragen of ik air had steken omdat ik zo over mijn band hing achteraan met de wielkassen.

normaal eind deze week heb ik mijn staal verbrede velgen 15" 7.5 vooraan , 8.5 achteraan :rock:

greetz mast

61 RagTop 20-06-2006 10:14

Nice ride kevin
Zondag gezien op MIVW
Vindt die kleinere wielen beter staan
dan die grote 17ers....

gaat netjes staan op verbreed 15inch ;)

mast 20-06-2006 11:40

Quote:
Originally Posted by ventastic
Nice ride kevin
Zondag gezien op MIVW
Vindt die kleinere wielen beter staan
dan die grote 17ers....

gaat netjes staan op verbreed 15inch ;)

hey, bedankt

ik hoop ook dat ze netjes gaan staan op de golf

greetz mast

mast 23-06-2006 10:34

hey, hopelijk morgenvroeg mijn staal velgjes gaan halen zodat ik ze nog kan spuiten en erop zetten om naar vw movement te gaan de zondag.

greetz mast

Lieuwe 23-06-2006 10:52

Nette auto, maar die 17" stonden 10x beter en dan kun je ook nog normaal rijden :tongue:

Der Typ Siebzehn 23-06-2006 11:24

die 17" stonden idd veel beter, waren/zijn veel mooiere velgen, die stickers voor en achter zou ik meteen van de ramen verwijderen, verder is het jammer dat je geen gewone achterklep hebt, met nummerplaathouder dus, voor de rest is het een mooie auto, maar by the way Vento-front: zou ik niet doen!

mast 25-06-2006 20:53

Quote:
Originally Posted by Lieuwe
Nette auto, maar die 17" stonden 10x beter en dan kun je ook nog normaal rijden :tongue:

ik kan nu ook nog steeds heel normaal rond rijden (waarom zou ik niet normaal kunnen rijden??)

greetz mast

mast 25-06-2006 20:56

Quote:
Originally Posted by Rene“
die 17" stonden idd veel beter, waren/zijn veel mooiere velgen, die stickers voor en achter zou ik meteen van de ramen verwijderen, verder is het jammer dat je geen gewone achterklep hebt, met nummerplaathouder dus, voor de rest is het een mooie auto, maar by the way Vento-front: zou ik niet doen!

ieder zijn smaak he, je hebt steeds iemand die wel iets knap of lelijk vind aan een wagen, comments worden zeker geaccepteerd he ;)

waarom die stickers weg??? tis zeker niet overdreven vind ik

en die velgen worden vervangen dus dit zijn verloopige velgen

en waarom geen vento front?

greetz mast

Matheo 25-06-2006 21:02

mooie auto! heb vandaag nog naast je gestaan op de movement meet in roosendaal volgens mij.. ben er maar 5 minuten geweest, net toen iedereen weg ging (k*t tentamens). mooie auto iig! 15" staat hem beter als 17 maar deze zijn wel een beetje karig. staal zal vast veel beter staan. booskijkers zijn normaal niet zo naar mijn goesting, maar op deze staat het niet verkeerd, zou het front gewoon zo laten.

mast 25-06-2006 21:09

Quote:
Originally Posted by Matheo
mooie auto! heb vandaag nog naast je gestaan op de movement meet in roosendaal volgens mij.. ben er maar 5 minuten geweest, net toen iedereen weg ging (k*t tentamens). mooie auto iig! 15" staat hem beter als 17 maar deze zijn wel een beetje karig. staal zal vast veel beter staan. booskijkers zijn normaal niet zo naar mijn goesting, maar op deze staat het niet verkeerd, zou het front gewoon zo laten.

idd ik was op de meeting van vw movement, was trouwens een redelijk goeie meeting

idd de velgen vind ik ook ni echt HET VAN HET maar het is in afwachting van mijn verbreed staal.

en ja ben ook aant twijfelen of ik het front verander in vento front maar den 3de juli gaat hij binnen om mijn voorbumper te laten cleanen(pinkers en mistlichten weg, nr plaat uitsparing weg en dan het lijntje laten doorlopen)

greetz mast en merci voor de comments

Der Typ Siebzehn 26-06-2006 16:58

Quote:
Originally Posted by mast
ieder zijn smaak he, je hebt steeds iemand die wel iets knap of lelijk vind aan een wagen, comments worden zeker geaccepteerd he ;)

waarom die stickers weg??? tis zeker niet overdreven vind ik

en die velgen worden vervangen dus dit zijn verloopige velgen

en waarom geen vento front?

greetz mast

Je vroeg zelf in jou eerste reply "zeg maar wat jullie er tot hier toe van vinden", so you asked for it ;), nou dan, moet je niet meteen beledigd zijn als iemand over het een of ander wat te zeggen of aanmerkingen heeft.....

Stickers verstoren het uiterlijk van een auto onnodig, maar dat is mijn mening, maar, zie mijn 1e reactie op deze reply.

Persoonlijk vind ik een Golf front mooier dan een Vento-front, maar nogmaals dat is alleen maar mijn mening, en nogmaals, zie mijn 1e reactie op deze reply.

Je doet maar ermee wat je wil, tis jou auto, gelukkig maar!

mast 27-06-2006 14:11

Quote:
Originally Posted by Rene“
Je vroeg zelf in jou eerste reply "zeg maar wat jullie er tot hier toe van vinden", so you asked for it ;), nou dan, moet je niet meteen beledigd zijn als iemand over het een of ander wat te zeggen of aanmerkingen heeft.....

Stickers verstoren het uiterlijk van een auto onnodig, maar dat is mijn mening, maar, zie mijn 1e reactie op deze reply.

Persoonlijk vind ik een Golf front mooier dan een Vento-front, maar nogmaals dat is alleen maar mijn mening, en nogmaals, zie mijn 1e reactie op deze reply.

Je doet maar ermee wat je wil, tis jou auto, gelukkig maar!

ik ben helemaal niet beledigt door jouw opmerkingen over mijne wagen ;) ,waarom zou ik? iedereen heeft tenslotte een eigen kijk op zijn of haar wagen.

keuze van vento front is ook inderdaad een keuze die ieder voor zich moet uitmaken

Maar ben zeker niet op mijn tenen getrapt omdat ge commentaar hebt op mijne wagen.En inderdaad gelukkig is het mijne wagen he.

greetz mast

mast 08-07-2006 16:11

voorbumper is gecleaned en de staal velgen zijn gearriveerd en worden nu geschuurd en gespoten

greetz mast

mast 09-07-2006 23:51

eerste pics vanop een meeting met de staal velgen en de voorbumper die gecleaned is(duidelijkere foto's volgen morgen)

greetz mast

61 RagTop 10-07-2006 07:00

netjes,
meer fotos van de bumper?

mast 10-07-2006 12:00

hier nog een paar duidlijkere pics

dat zijn ze :cool:

greetz mast

61 RagTop 10-07-2006 12:05

super!

staat hem perfect zo!

;-)

mast 10-07-2006 12:14

Quote:
Originally Posted by ventastic
super!

staat hem perfect zo!

;-)

bedankt

greetz mast

All times are GMT +1. The time now is 03:49.