![]() |
|
|
|
|
|
|
-edit- even de foto's verkleinen
rest volgt dus nog ;) |
Ziet er zeerbelovend uit !!
|
Ziet er een beetje uit als het projectje van m'n broer, ziet er gaaf uit! Succes.
|
leuk project :) ik vind dat hij nog best netjes was/is voor een '77 er.
word vast een net golfje ;) |
COOL !! Een '77er!
|
|
Goed bezig!!!!!!!
|
Jo, das ook een cool ding! Wat ben je allemaal van plan?
Zoek je nog onder delen? Succes er mee! |
Ziet er erg goed uit.... Ben benieuwd naar het eind resultaat..
|
Quote:
Thanx allemaal! :) @ ctb; ik zoek nog veel ja. chroom spullen vooral, maar dat komt later nog wel. Kwa carroserie heb ik alles wel, maar 2 spatborden originele zouden niet mis zijn, heb nu repros van Van Wezel, maar die passen erg slecht vind ik zelf. Sluiten niet mooi aan. Een kofferdeksel is ook altijd wle handig, we zijn deze nu aan het uitdeuken dus het zal wel goed komen. Momenteel alle kabels aan het aansluiten, priegelwerk en al helemaal als je niet precies weet waar alles naartoe moet, heb geprobeerd hier in de buurt iemand te vinden met zelfde type golf als de mijne maar dat is niet zo gemakkelijk. Maar ook het kabelwerk zal wel goed komen, veel werkt al zoals het moet, het zijn nog maar enkele kabels wat we nog ff moeten uitpuzzelen. Zodra de motor loopt kan hij naar de spuiter. Grtz! |
Na even rustig aan gedaan te hebben met dat warme weer ben ik weer even terug met een update, en wat voor een!
De golf loopt weer :P Na precies een jaar stil gestaan te hebben leeft hij weer. Tis toch waar wat ze zeggen he, Old Volkswagens never die B) Bij deze een klein filmpje, het is wel een quicktime bestandje. Filpmje En ook nog wat pictures; ![]() ![]() ![]() ![]() |
echt goed bezig
|
Je zegt dat de auto nog op zwitsers kenteken staat. Waarom een Golf 1 helemaal uit zwitserland halen terwijl er hier ook nog genoeg te vinden zijn?
|
All times are GMT +1. The time now is 08:09. |