![]() |
Golf 1 1982 1.1
Nou het is dan zover ! Ik heb een andere Auto gevonden die me aanstaat !! :D:D:D
Maandag avond zijn we !Robert-jan en ik wezen kijken naar een kever ,helaas was het niet wat ik zocht te veel werk n te duur . Nu komt robertjan voor zijn werk door heel nederland en vertelde mij dat hij nog wel wat wist te staan ,alleen dat was in nieuw-amsterdam en wij stonden in arnhem . Geen probleem , dus wij met de caddy van van Bennekom Heerde naar nieuw amsterdam . Daar aangekomen bij de VW garage (vugteveen) stonden er een paar mooie kevers en een zilver grijze golf 1 uit 1982 . Na een fijn bakkie koffie toch maar even god kijken naar al dat moois !! Mooie harde kevers maar die golf 1 bleef door mijn hoofd gaan ! Daar nog maar eens goed bij gaan kijken , en hij was echt in nieuw staat ! 74.000 KM gelopen en verder helemaal orgineel ! Geen roest geen slecht interrieur , stikkertjes allemaal nog mooi in de kofferbak . En dat is hem dus geworden ! Vanavond gaan we hem ophalen !! Robbie bedankt alvast voor alle genomen moeite !!! :hug: :hug: :hug: |
Kan niet wachten op de foto's!!! :D
|
Quote:
En anders ik wel. :) |
:postpics:
|
hahaha ja foto's komen heus nog wel !
|
Gast super man! Loop er ook altijd omheen te kwijlen als ik er in de buurt ben (was er vandaag nog, moest even verderdop zijn...)
|
Jasper................ik zie nogsteeds geen foto's !!!! ;) ;) ;) ;)
|
opschieten !!!!!!!!!
|
Nou daar is ie dan !
Zo dat was het dan voor nu ! Momenteel staat hij bij van Bennekom Heerde ff nieuwe accu er in en APK erop ! En we kunnen rijden !!! Schroefset is besteld :rock: |
Getverdemme, hij ziet er wel erg slecht uit zeg :hitit:
|
Netjes jappie heb m gisteren goed bekeken!
Absoluut een nette auto niet normaal meer!!! Maar wel aan de grond met dat ding!!! |
hahaha komt goed man !!
Eerst maar eens APK |
Ziet er goed uit man niks van te zeggen........:woowoo:
|
Thanx !!
Hopelijk zit vanavond de APK erop kunnen we rijden |
hey neef dat ziet er vet uit, en golf 1 altijd goed he :P
|
weer 1 met brede achterlichten, die kleine das ook niks. mooi ding, ben benieud hoe ie eruit gaat zien!
|
strakke car!
komt vast wel goed! jammer dat 19"le mans niet passen he? ;) |
ja baal ik wel een beetje van ja !
Marijke zei gister avond al zet je die wielen van jezelf er toch weer onder :D:D:D:D:D |
ach wat een lievertje!!
Veel plezier ermee. |
Quote:
:D:D:D ja tis helemaal geworden wat ik dacht maar goed ! |
All times are GMT +1. The time now is 11:34. |