![]() |
Volkswagen Golf 1.6 D 40KW
**Merk:** Volkswagen
**Model:** Golf **Bouwjaar:** 1988 **Carrosserie:** Hatchback 3-deurs **Brandstof:** Diesel **Gewicht:** 871 kg **Kleur:** Rood Te koop: Goed rijdende Golf MK2 Diesel uit 1986. Staat 3 ton op de teller. Heb een half jaar met deze auto gereden, heb het volgende eraan aangepast: - nieuw interieur in de hele auto, het is nu netjes geen vlekken / brandgaten (2e hands) - andere spiegels, nieuwe spiegels gekocht (M3) en in de kleur van de auto gespoten (LY3D / Tornade Rood) (nieuw) - luchtfilter vervangen (nieuw) - ashoes linksvoor vervangen (nieuw) - fuseekogel linksvoor vervangen (nieuw) - uitlaat vervangen (nieuw) - motorolie vervangen (nieuw) - oliefilter vervangen (nieuw) - motorsteunbalk vervangen (nieuw) - luchtfilter vervangen (nieuw) - betere antenne opgezet - schokbrekers voor vervangen (nieuw) (je krijgt er ook nog twee voor achter bij) - regelmatig de lak bijgewerkt APK tot mei 2007 Leuke auto, goedkoop en veilig rijden, geen topsnelheid. Leuk om mee te beginnen. Onderdelen kun je goed aankomen. Volksforum prijs: 600 euro Niet afdingen, zit al veels telaag. Reden verkoop: wil sneller, deze trekt goed tot 140, heb een leuke turbodiesel mk3 gezien. Geen pannen, geen shit. 1 band is recentelijk vervangen, de andere zijn aan vervanging toe, ben er 2 maanden geleden nog mee naar de Cote D’azur in Zuid Frankrijk geweest, appeltje eitje. http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...3D%3D&df=1&fta= |
heb je er misschiens een foto van ?
|
Ja was nog bezig :)
![]() ![]() ![]() |
Komop, niemand?
|
ik heb wel interesse maar heb een golf 2 1.8i eventueel te ruil?
|
Hoi Mondy,
Hij is inmiddels doorverkocht voor een schandalig laag bedrag, hij staat nu hier: http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...3D%3D&df=1&fta= |
En die "technisch 100%" heb ik dus helemaal zelf verzorgd! :'(
|
hmm ok ik heb die vent een mail gestuurd kijken of hij aan inruil doet :D
hij heeft immiddels de velgen eraf gehaald zie ik. |
Wat zou je voor die velgen willen geven?
|
ben niet opzoek naar velgen :D heheh ma goed hij wilt dus niet inruilen dan maar verder zoeken
|
All times are GMT +1. The time now is 23:17. |