![]() |
wat zijn dit voor velgen ?
Weet iemand wat dit voor velgen zijn alvast bedankt gr. remco
[IMG] ![]() [/IMG] |
BBS Mahle velgen volgens mij
|
exip??? denk ik
|
Als je op google zoekt, op BBS velgen, krijg je plaatjes van die velg, waar bbs mahle opstaat... Maar dat kan net zo goed fout geplaatst zijn
Geloof dat exip en mahle het zelfde is |
|
Dit lijkt mij exip
|
Mahle en Exip zijn gewoon hetzelfde...
|
het zijn geen mahle of exip velgen want die hebben een knik in het honinggraad en deze lopen bol verder is deze cuprand ongeveer 4 cm diep. De vorige eigenaar kon ook al niet vinden wat het voor een velgen zijn.
|
Verder ook echt een duidelijke foto, je kan precies lezen wat er in de velg staat.
|
nog ff een ander foto'tje
![]() |
er staat geen merk in alleen iets grotere letters K A en als ik daarmee ga google én dan kun je het resultaat wel raden 15 miljoen ford ka velgen
|
hier een fototje van exip velgen.
ligt hier op de sloop nog een setje 14 inch bbs velgjes, net zoals die gepijste wieltjes, dus voor de liefhebbers |
http://fotos.marktplaats.nl/kopen/8/b2/54393640.jpg
Dit zijn Mahle velgen, Liggen idd wat dieper dan de exip. Lijkt me dat deze het zijn EDIT: Hart van de velg is toch anders. |
ze lijken er wel iets op maar ze zijn het niet, ik was er wel direct helemaal weg van echt iets aparts, hey dennis ga je dit weekend nog naar a-d
|
Quote:
Lijken ze hier op :confused: 16" Exip ![]() |
Zijn wel mooi zo glimmend eigenlijk, zo snel mogelijk de Nothelle's eronder en de Exips laten polijsten :D
|
nee helaas lijkt er wel op
|
Inderdaad niet dezelfde :(
|
Dat zijn mijn oude velgen.
Er staat ergens X-Ray ingedrukt op de achterkant. Maar daarin leverde google ook niets op. Ik weet dat ze van een BMW E30 afkomen. De velgen zijn net iets aparter, dan de standaard bbs/exip ;) |
hey marcel ik moet toch ergens proberen achter het merk te komen gr. remco
|
All times are GMT +1. The time now is 14:04. |