![]() |
2007 Rs4
RS4
hmm lekker |
:woowoo: Net kleine kinderen!! Wat een geluid ook in die RS4!!
|
mooi filmpje
kan alleen niet zo geloven dat je met een achterwiel aandrijver beter kan driften dan met n 4 wiel aangedreven auto... dacht dat de skyline toch wel DE driftauto was... |
skyline is geen driftauto..
ideaal zijn de AE86.. de toyota corrola coupe gt dus. en de e30 bmw's. de skyline is geen drifter |
rs4 gewoon onverslaanbaar!
ook al had de m3 gewonnen zou ik evengoed voor de audi gaan (wel een station natuurlijk) :rock: er word veel gedrift met rx7/8,nissan silvia's oud en nw.type enz. enz. natuurlijk wel achterwiel aangedreven. :D |
Quote:
bij een skyline kun je de 4 wielaandrijving uitzetten en dan heb je achterwielaandrijving, staat ergens een filmpje van op internet eerst met 4 wielaandrijving en dan zonder.... |
s13 en s14 natuurlijk ook he..
grote d1 fan hier..:D.. skyline heeft permanente 4 wiel.. ze klooien er vaak wel achterwielaandrijving van een silvia onder..;) heb die dingen nu vaak genoeg gezien maar zijn geen topdrifters.. |
dan waren t zeker geen skylines die ik gezien heb op zandvoort...
of t was geen driften wat ik zag k zag iig vrij grote vierwielaangedreven nissan's aardig dwars door de bochten gaan :D |
Weet je misschien waarom AUDI 4 wielaandrijving heeft bedacht??...
Juist |
Quote:
Nouja bedacht hebben ze het niet he ;) |
Ja ok..
Maar wel voor het eerst in de rallye mee gekomen |
Quote:
In een officiele bekende rally dan... Toen Spijker de 4 wiel aangedreven auto uitvond ( een paar dagen na de geboorte van christus).. toen hebben ze daar vast ook een rally mee gereden.. |
All times are GMT +1. The time now is 13:52. |